vertrouwensbreuk.

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door cindypascal, 3 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    en....heb je nog wat ondernomen??? ben wel benieuwd hoe dit verhaal afloopt!
     
  2. Niet meer actief

    Ik hoop niet dat mij hetzelfde overkomt. Mijn ontract loopt officieel af in juli. Maar ivm mijn zwangerschap krijg ik als alles gewoon goed gaat een anders contracht ingaande 1 mei. Maar ik zit hem af en toe wel te knijpen. Want ik heb geen zin om weer in de ww terecht te komen. Een keer in je leven is meer dan genoeg. En dat ging maar om een periode van februari tot half april.

    Maar weet wel wat het is. Sterkte en scces ermee.
     
  3. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Nou, wat een eikel van een baas zeg! Hij mag blij zijn dat je het hem met 12 weken al vertelt. Als het pas had gezegd als je 5 maanden was, had ie heel wat korter de tijd gehad om een vervanger voor je te regelen en in te werken...

    Ik hoop dat je eruit komt met de rechtsbijstand.. Zeker proberen! Niet geschoten is altijd mis!!
     
  4. melissa

    melissa Actief lid

    28 mrt 2006
    219
    0
    0
    AANPAKKEN DIE VENT!!!

    Zit een beetje in hetzelde pakket maar heb 2maanden proeftijd op een halfjaar contract.Geloof nooit dat een proeftijd van een half jaar mag.
    Je moet elke cent pakken die je krijgen kan, uitkleden die vent!!!!

    Heeft zelf zeker geen kinderen!!!zeg dat maar tegen 'm.lul!!
     
  5. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    nou, ik heb rechtsbijstang gebeld en die kunnen ook niks voor me doen omdat hij zegd dat het niet is omdat ik zwanger ben maar omdat hij vindt dat ik het eerder had moeten vertellen en omdat hij een open bedrijf heeft waarin iedereen alles van elkaar weet, dus hij gooit het op een vertrouwensbreuk en dan is het mijn woord tegen zijn woord.

    ik heb ook nog contact gehad met het uitzendbureau(een hele grote ned. keten).
    Maar die deden verder ook niks ze hebben nog wel contact met hem gehad en geprobeerd er over te praten maar niks hoor...

    ik heb er nu mijn finacieel adviseur opgezet en die is alles aan het uitzoeken, omdat ik geen uitkering krijg is hij aan het uitzoeken waarom niet en of er ergens nog wat te halen valt, dus we wachten maar af.

    ik vind het nu best lekker om thuis te zijn, kan ik lekker met het kanertje aan de gang en de dagen vliegen voorbij dus ik heb helemaal geen tijd meer over om te werken haha...
    nee hoor het gaat goed zo ook financieel dus na de bevalling zien we wel verder, als ik iets van mijn adviseur heb gehoord volgt er weer een update..

    groetjes cindy
     
  6. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Als ik dit zo lees dan kan je evengoed op straat gezet worden vanwege dat je zwanger bent. Ze geven het even een andere draai ( omdat je het niet gezegd heb) en je staat evengoed zwanger en wel op straat....

    Daar schrik ik toch wel van. In de wet staat dat je vrouwen niet mag ontslaan vanwege zwangerschap en je leest hier genoeg dat er toch veel vrouwen uitvliegen door zwangerschap..

    Gelukkig heb je het erg naar je zin thuis..geniet er dn ook maar goed van

    gr Jope
     
  7. Annemarie1984

    Annemarie1984 Bekend lid

    13 feb 2006
    512
    0
    0
    Mag dat wel?

    Ik bedoel het is toch heel logisch dat je iig afwacht totdat je de meest riskante periode hebt gehad.
    Daarnaast ben je niet verplicht om het te vertellen tot 3 of 4 maanden voor de uitgerekende datum.

    Dat hij het op een vertrouwensbreuk gooit vind ik erg faluw.
    Lijkt mij persoonlijk ook erg moeilijk om op deze gronden iemand te ontslaan.
    Vecht het iig aan en zie waar je beland.
     
  8. loesje

    loesje Bekend lid

    1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
  9. annika

    annika Actief lid

    9 feb 2006
    243
    0
    0
     

Deel Deze Pagina