Vorige week maandag heb ik een test van kruidvat gedaan, kreeg meteen een plusje. bij mijn vorige zwangerschap heb ik de test niet bewaard, nu dacht ik; laat ik dat eens wel doen. Nu keek ik vanmorgen nog een keer naar de test, maar was de positieve uitslag weg... klopt dit? En hoe kan ik dan eventueel wel een test bewaren? Of is het maken van een foto de beste oplossing???
Zou idd ook even een 2v5 testje van Kruidvat doen. Die streepjes vervagen niet (bij mij in ieder geval niet) en die van Action ook niet.
Nou een vrouw van mvm vertelde ooit tegen een vriendin dat je de test met haarlak in moet spuiten.... Wie weet!
Ik heb de testjes nog van mijn dochter en zij wordt volgende maand 5, ze zien er nog steeds goed uit. Het zijn de kruidvat testen.
Een laagje blanke nagellak werkt ook. De testen van mijn 1e zwangerschap 5 jaar geleden zien er nog prima uit. Succes ( en gefeliciteerd met je zwangerschap!)
als de streepjes duidelijk genoeg zijn blijven ze staan. De test van mijn oudste zoon heb ik nog en is nog duidelijk te zien. Even ter info: oudste zoon wordt dit jaar 18.
Op kv 2v5 blijven bij mij de streepjes mooi zichtbaar. Op de vreselijke Predictor Early waar zo mooi in de bijsluiter staat dat je die goed kunt bewaren was het streepje al vrij snel bijna niet meer te zien.