hey, ik heb afgelopen vrijdag denk ik mijn eisprong gehad. Vandaag heb ik zo'n raar gevoel in mijn lies. Alleen rechts, lijkt op krampjes, maar het brandt ook een beetje. Vooral als ik zit voel ik het. Het lijkt me vroeg voor een innesteling. Voel je het ook als het eitje (misschien bevrucht?) onderweg is? Of als ie juist niet bevrucht is en wegspoelt(hoe zeg je dat hè) Het is in ieder geval wel erg aanwezig, vooral vanavond. liefs wies
Hey Wies, wat grappig... zo zit ik nou ook een beetje... Alleen ben ik er nog ietsjes sneller bij, want ik heb gisteren mijn ei gehad... Heb niet echt een branderig gevoel, maar wel het idee dat er wat gebeurt, weet niet goed hoe ik dat uit moet leggen. Pijn of Kramp is een te groot woord, het voelt gewoon een beetje.... tja... weeïg, zeg maar, beetje beurs Heb gisterochtend overigens wel geklust, dus ik ga er ook nog maar niet vanuit dat er zich nu al iets innestelt... Raar lijf... ze zouden er een gebruiksaanwijzing bij moeten doen! Maar ik zat me inderdaad ook wel af te vragen of je toch een beetje de gang van je ei kunt voelen, of dat nou bevrucht is of niet... Ben dus erg benieuwd of er nog meer reacties komen...
Hallo, Bij mij was dat 2x een goed teken! Het waren de eerste symptomen. Twee dagen na de eisprong kreeg ik dan dat zeurende gevoel (steekjes) in mijn lies. Vaak als ik rustig ging zitten. Na ongeveer een week begon het flink te "bubbelen" in mijn buik (waarschijnlijk mijn darmen). En ik kreeg ook rond die tijd steekjes in mijn borsten. Op dit moment ben ik moeder van twee prachtige kinderen en hoop ik dat er een derde mag volgen! Groetjes en veel geluk Mabelle
hoi ik heb het ook al een tijdje dat brandige gevoel onder in me buik. zondag kan ik je vertellen of dit voor mij goed nieuws is of niet
Vandaag nog steeds van hetzelfde laken een pak... dit is echt voor het eerst dat ik dit meemaak, nooit eerder gehad; niet in andere cyclussen maar ook niet toen ik zwanger was... En nog steeds mega-moe...pffffff... Hey, wat zien ik op mijn papiertje? Hm............ misschien is het mijn kosmobiologische ei wel, wat aan het opspelen is....
ik heb het nu nog steeds een beetje, 5 dagen na ei. Kom net van de gyn vandaan. Het zaad van mijn man was gelukkig toch goed. Wachten op de volgende cyclus en dan gaan ze mij binnenste buiten keren. Hoop natuurlijk dat het niet nodig is en gewoon zwanger ben!
Hoi, ik ben Vicky en nieuw op deze site. Ik heb ook vrijdag mijn eisprong gehad. Tenminste als ik de ovu test mag geloven. Vandaag wat krampjes wat misschien wijst op een innesteling? Volgens de 'berekening' op sommige sites zou die vandaag beginnen. Dit is onze 4e ronde! We hopen op het beste. Ik wens iedereen goed nieuws de komende dagen! groeten van Vicky