fotoshoot: wat aan te doen??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 6 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Binnenkort gaan we met zn drietjes op de foto bij de fotograaf. Ik wil dat we qua kleren wel een beetje op elkaar afgestemd zijn, dat lijkt mij het leukste. Wat vinden jullie van (donker)paars met spijker???

Heeft iemand foto's van zn shoot, dan kan ik misschien voorbeelden zien.

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Kun je niet wellicht met de fotograaf overleggen? Het ligt ook een beetje aan de achtergrond denk ik.

Paars met spijker kan op zich wel, maar dan zou ik het wel belangrijk vinden dat het paars allemaal dezelfde kleur/tint is, en als het kan het spijker ook.

Wij hadden overigens alle vier een zwart met witte outfit aan, tegen een witte achtergrond. Is erg leuk geworden.

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik vind het altijd mooi om dan wit aan te hebben! Zwarte met wit lijkt me ook leuk.
    Ik zou ook even overleggen met de fotograaf ivm de achtergrond.

Leuk zeg, zo'n fotoshoot!

4. tulip

tulip Niet meer actief

We hebben in de winter eigenlijk geen witte kleren, we hebben wel zwart, maar zou het dan niet te donker worden???

Zouden we dan ook zwart met een tintje roze erbij kunnen doen???
    Ik heb voor meisje nl een z8 setje: een zwart/wit gestreepte longsleeve, zwart met wit rokje met bolletjes en dan een roze wit gestreepte legging eronder.

Voor vriendlief een zwarte broek met een roze overhemd, voor mijzelf, hmmm, even nog nadenken.

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    wit met spijker is super mooi!
    zal wat foto's plaatsen!

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    #6 Zomerbries, 6 nov 2010
    Laatst bewerkt: 6 nov 2010
    Of zwart wit en dan rood eruit laten springen bijvoorbeeld.
    Let even niet op die wal van manlief, die is later weggewerkt :D

7. tulip

tulip Niet meer actief

mooi zeg, ja ik wil in deze tijd dat het er ook niet te zomers uitziet, maar dit is echt mooi hoor.

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    #8 Zomerbries, 6 nov 2010
    Nog eentje..

9. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Wij zijn vandaag op de foto geweest. De fotograaf zei wel dat je beter geen gestreept aan kan doen.

10. tulip

tulip Niet meer actief

o haha, dan valt de outfit van meisje al af.;)

11. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mijn alltime favourite is idd ook wit/jeans !

Maar je zou ook zwart wit rose kunnen doen idd.. Klinkt wel leuk ! Al zou ik dat persoonlijk te druk vinden denk ik!

What about rood/jeans ?

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    #12 Zomerbries, 6 nov 2010
    gestreept kan wel hoor, net wat voor soort het is ;)

13. tulip

tulip Niet meer actief

bedankt dat je zo meedenkt (de rest ook natuurlijk.) Ik denk dat jeans idd de basis moet worden, dat hebben we ook alledrie en ook een mooie donkere. De kleur erbij vind ik wel moeilijk. Manlief heeft wel een wit overhemd, ik heb een witte tuniek, maar meisje nog: ze heeft wel een witte longsleeve, maar daar staat wel een print op, zou dat niet te veel de aandacht trekken???
    Ik bedenk mij terwijl ik dit type, dat ze nog een witte longsleeve van de hema heeft, zo'n basic ding voor ergens onder, maar is dat niet saai???

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    de fotografe waar wij het laten doen heeft van alles liggen, bijvoorbeeld engelvleugeltjes op de rug, dat staat super schattig bij een witte romper bijvoorbeeld. Ik hoop dat je wat inspiratie hebt gekregen van mijn fotos ik haal ze er wel weer af, ivm privacy ;)

15. tulip

tulip Niet meer actief

Ik snap het, mooie foto's hoor. Heb er iig een beeld bij dat het bij elkaar past. Daar was ik ook naar opzoek, want ik heb op internet gekeken en daar zie ik allemaal sites van fotografen waar werkelijk iedereen iets anders qua kleur aanheeft, ik vind dat echt niet zo mooi hoor.

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    nee dat is ook niet mooi, nu creeer je een eenheid en rust samen wat een mooie effect geeft op de foto's.
    Succes met de shoot!

17. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Mischien ligt het aan de setting en maakt het niet uit. Mischien kun je aan de fotograaf vragen. Ik denk dat een print niet uitmaakt je kindje mag best knallen toch;). Het eerste outfit van je kindje klonk wel super leuk hou er wel van. Je vind vast wel een leuke outfit al denk ik dat denim het altijd wel goed doet is een beetje tijdloos. Ik zie wel eens foto's terug en denk dan hoe heb ik dat toch leuk gevonden:(

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wij hadden ook allemaal wat met blauw / paars aan
    (moet nog een aantal foto's krijgen met ons 3en )

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Alleen de kleine sprong er dan wat uit met haar wit met paars!

20. tulip

tulip Niet meer actief

mooi ook, wat een moppie. je kindje dan he???;):D

Deel Deze Pagina