ayman is nu 8 maanden en hij heeft oor en keel ontsteking gehad, we geven hem nu nog steeds antibiotica toen hij op zijn ziekst was gaf ik hem vooral veel water te drinken tegen de diaree en omdat hij gewoon geen warme drinken door zijn keeltje kon verdragen vanwege ontsteking nu gaat het alweer wat beter maar hij heeft nu al vanaf 12.30 geen warme melk meer gehad...hij draait gewoon zijn hoofd weg en gaat huilen, hij heeft om 12.30 zijn flesje niet opgemaakt, hij dronk iets minder dan de helft... ik probeer hem water te geven maar dan drinkt hij een beetje en gooit flesje dan eruit! wat moet ik nou doen? papje wil hij ook niet, net geprobeerd en de de eerste hap begon hij weer te huilen
gewoon steeds blijven proberen! Het is niet erg als hij een dagje niet goed drinkt,natuurlijk moet je het wel in de gaten houden en als het te lang aanhoud de ha bellen. Hij moet natuurlijk niet uitdrogen,je kan hem proberen fruithapjes te geven zodat hij toch wat binnen heeft.
hier hetzelfde verhaal, valentijn had ook middenoorontsteking en antibiotica.. en wil vaak zn fles niet meer hebben , zelfs geen fruithap! ik heb hem een aantal keer in de ''houtgreep'' moeten nemen en hem de speen van de fles in zn mond moeten proppen, als hij eenmaal had geproeft ging het drinke ook goed, en het gaat met de dag steeds beter!
ik ga ervan uit dat het te maken heeft met het feit dat zowel zijn keel en zijn oor bewegen bij het zuigen en slikken en dat hij daardoor weigert.. ik moet het er ook echt in proppen en dan stribbelt hij enorm tegen maar ja dan krijgt hij iets binnen ten minste, alles is meegenomen. ik ben alleen bang dat ik hierdoor hem ga aanleren dan hij voortaan blijft tegen stribbelen tijdens eten omdat ik hem nu soms echt forceer! de momenten dat hij wel wil drinken/happen is snachts en sochtends maar echt na 13 uur is het vechten, niet normaal
hier precies t zelfde, snachts en smorgens ging het beter... ik denk dat het komt omdat de slaapkamer wat koeler is en dat de luchtwegen dan wat vrijer zijn... je kan t wel proberen om het aan te bieden op een wat frissere kamer... was ook bang dat hij dat gedrag zou aanleren, maar de laatste dagen gaat het steeds beter hoor!
valentijn is vanaf zondag er vanaf! hij was er vorige week maandag mee begonnen en sinds afgelopen dinsdag lijkt het steeds weer wat goed te gaan! als jij ziek bent heb je ook niet overal zin... heb valentijn veel fruithappen gegeven zodat hij toch wat vocht binnen kreeg je zal zien dat ayman over een weekje al heel anders eet en drinkt
Hoe zijn jullie daar achter gekomen dat het keelontsteking is? Yasmine heeft ook last van haar keel, gaan jullie dan gelijk naar de dokter of was er iets anders waardoor jullie erachter kwamen?
Ja ik zou ook willen weten hoe jullie er achter zijn gekomen. Omdat Esmee niet slaapt overdag denk ik hier ook aan!
ik kwam er niet zelf achter aar ayman dronk steeds slechter zijn warme melkflesje, hij liet op een gegeven moment zoveel staat dat ik het niet vertrouwde we zijn toen naar de huisarts gegaan omdat ayman ook nog eens last had van diarree en verhoging