Hallo.. Mijn zoontje is nu bijna 7 maanden. Ik geef in de laatste fles al een maandje rijstebloem. Maar nu vroeg ik me af of hij ook de volgende stap die met granen mag hebben. Zie niet dat er iets van melk in zit, dus... bedankt alvast...
Ja hoor. Ik zou alleen eerst met een paar hapjes proberen een paar dagen achter elkaar zodat je kan zien of hij reageert er op. Als er geen allergische reactie is, kun je het gewoon rustig gaan opbouwen qua hoeveelheid.
ik verdenk mijn zoontje ook van kma, en de bambix fijne granen vanaf 6 mnd geloof ik reageerde hij goed op zit geen melk in of iets. dat is dan weer wel met bambix avondpapje biscuit. ik zag pas na 2x geven op de verpakking dat er al opvolgmelk in zit. maar natuurlijk de standaard en niet hypoallergeen die wij gebruiken. dom dom dom.... kreeg hij gelijk last van.
Gewone bambix granen bevat geen koemelk, je kunt het vergelijken met brood. Als je kind brood eet mag het ook Bambix.
Pyjamapapje van nestlé maak je ook met je eigen melk... Dat vind Gijs stukken lekkerder dan bambix... In pyjamapapje zit wat vanille... De bambix gemengd met buikjespap van Nestlé vind ie ook lekker..
Die pakken die ik heb kun je met eigen opvolgmaken... Er staat wel op bij de allergieinfo " Kan sporen van melk bevatten".. Er zit dus niet standaard iets van melk in t product.. Er is ook pyjamapapje met biscuit ( ofzo..) daar zit al wel melk in... het pak dat ik heb staat t onderop in een blauwe balk....