Even een vraag mbt cervixlsijm. Normaal gezien heb ik rond mijn eisprong het "rauwe eiwit". Maar deze maand ben ik continu vochtig geweest, heb romig slijm gehad en nu tijdens de eisprong helemaal geen slijm! 2 dagen geleden een positieve ovu test gehad, sinds gister pijnlijke borsten/ tepels, buikpijn, dus ei komt er aan als t goed is. Maar waar is dan mijn slijm? Zijn er meer dames die dit hebben? En weten jullie of dit normaal is/ kwaad kan? NB. Ik slik sinds deze cyclus tarwekiemolie.
Ik snap dat ook niet helemaal hoor. Ik heb deze cyclus namelijk ook niet echt van dat vruchtbare slijm kunnen vinden... Ik gebruikte voor de eisprong teunisbloemolie (nu na tarwekiemolie)
Geen idee hoor, maar misschien dat de tarwekiemolie de afscheiding beïnvloedt? Of misschien heb je toch eerder je ei gehad? Volgens mijn cyclus, zou ik vandaag mijn ei hebben maar ik heb sinds 4 dagen ook geen slijm meer gezien, helemaal droog Eind vorige week wel en veel zelfs en op vrijdag wit, dus dan zou ik mijn ei 5 dagen te vroeg gehad hebben maar dat is bijna onmogelijk omdat mijn cyclus nooit korter is dan 32 dagen, 18 dagen tussen ei en ongi lijkt me wel erg lang, ik geraak er dus ook niet veel wijzer uit!