Weet iemand wat je kunt doen aan een stinkende wasmachine? Zelfs mn was komt er niet meer lekker ruikend uit. heb al een lege was gedraait op 95 graden, wat ietsje hielp maar nog steeds komt er een muffe lucht uit.... Filter is ook schoon. Iemand een idee???
en dan wasmachine na gebruik opalten drogen ipv meteen dicht, blijft het water in het rubber liggen enzo. Ik wacht nu tot water weg is, helpt ook
Thanx allemaal! Ga het allemaal proberen! Ennuh Smallville, wat heet je dochter leuk Ik heet ook Lonneke
Of een kookwas draaien (lege trommel) met soda of een kookwas draaien (lege trommel) met schoonmaakazijn. Helpt als een tierelier. Ik doe het 1x in de zoveel tijd.
ik weet niet of je mijn topic gelezen hebt, maar dit is het eerste symptoom van vetluis. Mijn nieuwe kleren zijn hierdoor helemaal verpest. Dus nu met een wasmachine reiniger schoonmaken en dan 1 keer per maand op een kookwas met soda of natuurazijn. Ik heb de wasmachine fabrikant gebeld. echt net nieuwe kleding, was om te janken.