Vervangende tandarts ZO KWAAD wat te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Als iedereen die het niet met ts eens is haar topics negeert dan krijg pt ze geen enkele reactie denk ik.

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Is dat niet ook juist belangrijk als je zwanger bent?? Ik ben zelf nogal zuinig op mijn tanden en kiezen. Snap dus ook niet dat TS er al zo lang mee rond loopt :S.

3. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Serieus?? Dit topic blijft open???

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Maar je vind haar toch vervelend? Wat boeit jou het dan of ze wel of geen reacties krijgt?

5. KimK

KimK Niet meer actief

De modjes houden vast ook van een rel op zijn tijd ;)

6. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Wat zijn we toch weer heerlijk kinderachtig bezig.. ;) gezellig hier.

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    sorry hoor maar ben je nu echt verbaast? Dat ze een stuk kies weg heeft moeten halen waarschijnlijk was dat ding gewoon compleet verrot. Vandaar ook de kadaverlucht in je mond. Als het al maanden aan de gang is dan gaat het van binnen uit heerlijk rotten.. en als zo'n kies in verre staat van ontbinding is tja dan valt er ook niets meer te redden..

8. Logan

Logan Niet meer actief

Ik vind helemaal niemand vervelend hoor.

9. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Even de vraag nogmaals :D

10. Alf

Alf Niet meer actief

Klopt inderdaad, maar die wilde ik er niet in gooien.

11. Alf

Alf Niet meer actief

Ik was druk aan een pb bezig ;)

12. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Thnx meid! Ik laat me zeker niet wegjagen. Zegt meer over hun dan over mij want ookal stel ik een normale vraag, dr is er bijna geen 1 die normaal kan reageren hier. Ik kijk er dwars door heen en heb er dikke vette schijt aan. Degene die normaal reageert, krijgt normaal antwoord en de rest kan een bakje beest chippies pakken en mee lezen/kritiek geven/oordelen bladiebla. Ze worden allemaal zo moe van me, maar desondanks blijven ze wel reageren. Als je dan zo moe word waarom lees/reageer je dan in godsnaam? Ja ik weet het wel... Het gaat om de sensatie.

13. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Hallo, dat was even veel bijlezen pff;)

Dussss, ga je nou nog contact opnemen met je tandarts om het fris en fruitig te maken of blijf je hier weer een tijd mee rondlopen?

Ik zou voortaan wel eerst bellen en dan pas hier gaan mekkeren, ik ben niet de enige die het patroon herkent. Prima dat je onzeker bent over dingen, maar als anderen jou onzeker maken moet je bij hen wezen om te klagen.

14. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    ik heb het topic verder niet doorgelezen, dus misschien is dit al gevraagd hoor:

ben je al bij je eigen tandarts geweest en wat zegt hij ervan? als er idd iets onherstelbaar beschadigd is door haar kun je de kosten op haar verhalen. Maar als er idd sprake was van ergere schade dan op het 1e oog (of door jou te voelen met je tong) dan is dit volgens mij niet eens zo slecht gedaan hoor... met zo'n stank in de mond moet er ook ergens een oorzaak zijn

15. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Wat voor waarde heeft dit topic nog? Ik snap niet wat er met de regels van ZP aan de hand is. Beetje vreemd dit...

16. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Ik zou een psycholoog raadplegen voor deze en alle overige issues die jou dagelijks leven tot een hel maken.

17. Ik heb weken achter elkaar normaal op je gereageerd. Ik heb het áltijd voor je opgenomen, als je weer eens belachelijk gemaakt werd om een niet reële angst. Ik vond het zo sneu, omdat ik weet hoe het voelt om zo bang te zijn, en heb altijd geadviseerd op een positieve manier. Daar is nooit een reactie op gekomen. Je reageerde (en reageert) altijd alleen op de mensen die iets zeggen wat je níét aanstaat, door hen bijvoorbeeld de meest gruwelijke dingen tijdens hun zwangerschap toe te wensen. En tja.. Dat wordt hier niet zo gewaardeerd en het lijkt er behóórlijk op dat je dan wel degelijk op rellen uit bent. Dan zijn mensen heel snel klaar met je. Ik heb sindsdien ook de neiging niet meer om het voor je op te nemen en ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je bij steeds meer mensen je geloofwaardigheid verliest.

18. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Ergens tussen alles door, las ik dat je kies al een tijd geleden afgebroken was, maar omdat jij de tandarts niet fijn vindt, heb je m dus niet eerder laten repareren. Niet raar dat er van alles in gaat broeien wat de kies waarschijnlijk geen goed heeft gedaan. Ik zou nog even met de vervangend tandarts overleggen waarom ze deze keuzes heeft gemaakt. Wees blij dat je geen pijnklachten had..

19. angel229

angel229 Niet meer actief

+100

20. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Jij was toch klaar met dit topic en had toch besloten niet meer te reageren. Houd je daar dan tenminste aan. Je kwam al zo ongeloofwaardig over en dit versterkt het alleen maar meer ;)

Deel Deze Pagina