Hallo allemaal, Gisterenavond weer eens gesport. Bedacht me net dat ik wel benieuwd ben wat jullie allemaal doen om een beetje fit te blijven en eventueel wat kilootjes kwijt te raken. Ik ga 2 á 3 keer per week naar de sportschool. Ik doe dan aan spinning of RPM, hang soms wat aan apparaten voor krachttraining en doe ook mee aan de buikspiertraining. Dat laatste is echt niet mijn favoriet, maar daar zet ik me dan ff overheen. Bij ons wordt elk uur buikspiertraining gegeven, dus je hoeft niet alleen dat scheelt een hoop! Nou dames, kom maar op Wat doen jullie?
Ik deed 2x per week aan aquajoggen/aquaearobic,maar nu ben ik tijdelijk teruggegaan naar 1x per week aquajoggen en naar de bevalling hoop ik er weer vol tegenaan te gaan!
Ja Judith75 ik denk dat als ik eenmaal zwanger ben ik ook minder ga trainen, zeker die buikspieren zal ik dan niet meer doen, volgens mij moet je met 3 maanden zwangerschap daar mee stoppen. Tot die tijd blijf ik lekker door trainen.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat ben ik lui Ben geen sportfan! Wat ik ook doe...kan me er niet toe zetten het te blijven doen. Schandelijk he Mirre
Hardlopen twee a drie keer in de week, maar nu even niet. Ga na de bevalling er weer tegen aan. Ik ben wel blijven wandelen toen het hardlopen niet meer ging.
Ik doe helemaal niks Ga iedere dag op de fiets naar m'n werk en loop op m'n werk ook de hele dag. Vind dat meer dan genoeg.
Ik heb een eigen paard en reed dus een aantal keer per week. Daar ben ik meteen mee gestopt toen ik zwanger bleek te zijn. Met 20 weken zwangerschap ben ik begonnen met aquarobic en zwangerschapszwemmen. Dinsdag heb ik de laatste les aquarobic en met zwangerschapszwemmen hoop ik nog zo lang mogelijk door te gaan.
Door me werk was ik altijd zo intensief bezig dat ik dan echt geen zin meer in sporten had. Ik doe lange afstanden lopen met de hond (voor me zwangerschap) kon makkelijk een hele morgen aan het wandelen zijn. als zometeen de kleine er is dan kunnen we weer lekker gaan wandelen en gaan we lekker op baby zwemmen. Ik heb jaren lang intensief gerolschaatst moest hier helaas mee stoppen en sinds dien kan ik niks leuks meer vinden.
Voor ik zwanger raakte, was ik druk bezig met mijn paarden. Helaas heb ik momenteel geen geschikt paard om te rijden (1 is ziek en de ander is nog heel erg jong en angstig, geen goede combi als je zwanger bent) dus doe ik nu niets. Ik was van plan om veel grondwerk met mijn jonge paard te gaan doen maar ik heb zoveel last van mijn zwangerschap dat dat niet lukt. Ook wandelen met de honden zit er niet meer in helaas.
Jaaaaa voor de zwangerschap idd SPINNINGGG wat is dat en heerlijke sport zeg! Verlang alweer naar dat gevoel dat je er aan overhoudt, moet nog even w8en helaas...
Vroeger intensief aan kunstschaatsen gedaan, en dat mis ik nog steeds. En daarna gaan Fitnessen en vooral RPM/Spinning dat is super! Dus na de bevalling ga ik weer RPM'en!
3 x in de week hardlopen, 1x in de week fietsen, 1x in de 2 weken schaatsen. kwam er gister achter dat ik van ligfietsen harde buiken krijg (heb ik ook 's nachts als ik op m'n rug lig). dus de volgende keer stap ik op de mountainbike. ik kan niet stilzitten en zolang de kleine niet tegenstribbelt ga ik lekker door met sporten.
Ik fiets naar m'n werk, ik loop een paar keer per dag met de hondjes en ik doe 1x per week aquarobics.
Ik rij paard Wel hele intensief (nu even minder) Ik ga bijna elke avond erheen en ben dus elke avond in de weer. Daar blijf ik sowieso fit van...
Niets.... Schaam, schaam.... Elke keer neem ik me voor om te gaan beginnen, maar komt niets van. Wel wandel en fiets ik met mijn dochtertje en loop vrij veel op mijn werk.