vervanger neemt niet mijn werk over

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Vogelinnetje, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.230
    6.690
    113
    Pfoe, even hart luchten hier.

Ten eerste ben ik via een vacature op intranet achtergekomen dat er een vervanger voor mij komt tijdens mijn verlof i.p.v. dat ik het rechtstreeks van mijn baas heb moeten horen.

Ten tweede zei ik welke werkzaamheden voor die vervanger geschikt zouden kunnen zijn. Ik kreeg toen te horen dat de vervanger niet de taken die voor mij ingepland stonden op zich gaat nemen, maar een taak van mijn baas die het project al minstens een half jaar heeft laten liggen. Makkelijk he? Als ik maar niet aan het einde van het jaar hoor dat ik mijn taken niet af heb gekregen :D

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.553
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    hmmmm.... als die vervanger jou taken niet gaat overnemen, dan zou ik het geloof ik ook niet zien als "jouw" vervanger ;)
    Mochten ze je er wel op afrekenen, zorg er dan voor dat je goed zwart op wit laat stellen dat je met verlof bent geweest!!!!!! Daar dient je baas gewoon rekening mee te houden hoor.... maar ja, als ik je eerdere posts over je leidinggevende heb gelezen :x:$:(

3. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.230
    6.690
    113
    sinds die vorige ellende houd ik zelf een soort dossier bij. Daar komt dit zeker bij te staan. Ik heb ook geleerd mondiger te zijn, dus dat komt wel goed ;)

Ik vind het misschien nog wel erger dat mijn baas er waarschijnlijk niet op afgerekend wordt dat het werk al een half jaar op zich laat wachten.

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    eeeh, volgens mij kun je dit ook melden bij UWV, hij krijgt dus op kosten van UWV, aangezien die voor jou verlof betalen, een werknemer die extra werkzaamheden gaat doen ipv. jou vervangen.... dat is fraude!

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Je hebt volgens mij helemaal gelijk, maar ik zou het niet doen als je baan je lief is en je de relatie met je baas goed wil houden ;)

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Volgens mij wordt de vervanger niet door het UWV betaald, maar diegene die met verlof gaat. Dus dan mag het bedrijf zelf weten hoe en wat.

Deel Deze Pagina