https://www.dingenvoorvrouwen.nl/liefde/vrouw-twijfelt-stelt-man-zich-aan-zet-ik-hem-voor-schut/ Ik moest gelijk aan dit topic denken
Ik woon dus in zo'n huis met inderdaad die ijzeren palen met daartussen 4 waslijnen. Ideaal, ik kan gewoon al onze beddengoed ophangen.
Ik mis m 4 trommels wasgoed, geen probleeeeeeem! En dan had ik daarnaast nog een droogmolen en evt droogrekje. 1 dag wasdag klaaaaaaar! Toen nog met een 5 kilo trommel dus begon al vroeg. Nu een 9 kilo trommel machine, ook een uitkomst maar wel beperkt tot hangruimte (binnen/buiten). Doe niet alles in de droger maar heb nu bijv. twee slaapzakjes van de kleine man ivm doorlekken vannacht, de laatste in die maat heb ik op zn bed, dus die MOETEN wel. Dus ros er gelijk bovenkleding achteraan en een deel van de lading gaat dan gelijk de droger mee in, dan staat die droger 1x aan. Dan maar ff geen koffiepauze al mag ik mn uren maken hoe t uitkomt (thuiswerk heeft een voordeel want een zeiknatte slaapzak wordt m natuurlijk niet)
Oh wat erg! Dat is wel een extreem geval van keeping up with the Jones's óf ik leef gewoon onder een steen en dat dat kennelijk "normaal" is...
Goed dat je gewoon besteld heb. Je kunt echt niet zonder! Ik had eerst 4 lijnen gespannen op het balkon. Maar voor 2 jaar terug met moederdag werd er een prachtige droogmolen bezorgd. Cadeautje van manlief! Hij heeft hem nog keurig in de grond gezet ook! Gewoon midden in de tuin. Hij zegt altijd: mooi of niet mooi maakt niet perse uit. Je hebt hem gewoon nodig! Ik denk haast dat hij er nog zuiniger op is dan ikzelf. Met storm oid haalt hij als eerste de droogmolen weg!
Haha, ja stel je voor zeg... Moest wel lachen om een zin: "ik draag niet veel jurkjes, dus een dozijn jurken die ik vaker aan kan vind ik wel genoeg" Ja ik snap dat je een dozijn jurken wel genoeg vind
Maar hoe doen jullie dat als het begint te regenen? Ik heb twee wasrekken voor buiten (een toren en een ‘gewone’), ik til ze snel maar binnen als het begint te regenen. Of in de schuur. En lang niet alles is droog tegen de avond dus s avonds gaan ze ook naar binnen.
Als het echt gaat regenen haal ik alles af. Een paar druppels, dan laat ik het gewoon hangen. Dingen die 's avonds nog niet droog zijn hang ik nog even over de balustrade. Het merendeel is over het algemeen wel droog. Ik heb geen plaats beneden om het nog te verplaatsen, dus ik houd vooral rekening met het weer. Het is wel een stuk makkelijker geworden met onze huidige tuin, die is op het zuiden, dus zodra de zon schijnt heb ik zon. De vorige tuin was op het noorden en dat was in het voorjaar en najaar vaker gedoe met nog niet droge was.
Ik heb vaste waslijnen. Onder een afdak, dus een buitje kan prima. Met erg regenachtig weer hang ik het niet buiten, dan droogt het toch slecht buiten. Dan hang ik het liever op zolder. Met dat mooie weer van de afgelopen weken droogde het super buiten. Ik hing op elk willekeurig moment van de dag was op. Dus ook gerust pas eind van de middag. Dat bleef dan 's nachts gewoon hangen en haalde ik de andere ochtend er pas af.
Zeker kun je zonder, hier ook nooit was buiten hoor. Vind ik om meerdere reden vreselijk ( het uitzicht, het van zolder naar beneden lopen met de was en ik vind de was buiten gaan stinken naar ehm... buitenlucht) Maar ik heb dan ook op zolder een waskamer met genoeg rekken om zeker 4 wassen kwijt te kunnen. Handdoeken en beddengoed gaan in de droger. Ik woon overigens midden in de stad met een tuintje van 6 bij 11 meter dus ook niet bepaald landelijk met een zee van ruimte
Oh wat grappig, ik hang juist zoveel mogelijk buiten zodra het kan omdat ik de was dan zoveel frisser vind ruiken!
Volgens mij vinden de meeste mensen dat hoor, ik ben een uitzondering haha... Ik vind de geur vies ( vind bv mijn kinderen ook echt stinken na buitenspelen) en de was stug worden
Ja stug is het zeker (tenzij het hard waait, dan valt het mee). Maar ik vind de was uit de droger zo vreselijk slap net of het vies is, hahaha. En ik en man houden van stugge handdoeken die lekker raspen (kinderen nooit gevraagd om voorkeur ofzo ) anders hetzelfde, heb ik het idee dat ze al vies zijn
Ik ervaar dat juist andersom, maar dat komt waarschijnlijk omdat het bijna altijd waait hier. De wind waait de kalk weg
Oh een waskamer....ik ben jaloers!!! Daar is hier geen ruimte voor. Als ik de was binnen moet drogen is dat op de voorzolder. Die is krap, dus geef mij maar buiten drogen. Ik heb een staand rekje op zolder en wat lijnen en zo'n hangrek aan het traphekje. Bij elkaar kan ik met wat proppen denk ik net 2 a 3 wassen daar kwijt. En ik heb mijn wasmachine juist weer in de bijkeuken, dus binnen hangen betekent voor mij twee trappen op om op te hangen. Als ik het buiten kan hangen loop ik zo naar buiten, voor mij veel makkelijker. En ik ben zo'n muts die dus aan de schone was van buiten ruikt dat vind ik zo lekker ruiken Moet alleen opletten dat ik niet aan elk kledingstuk ga ruiken. Staat zo stom met hè neus in een onderbroek
Heb je gelijk een bodyscrub, zonder micro-plastics erin. Hier ook als het even kan de was naar buiten. We hebben over de breedte van de tuin een waslijn, aan twee palen, die we er zo weer af kunnen halen. Ideaal. Aan die paal kunnen ook schommels enzo