Hoi dames, Na de bevalling gaat me dochter koekjes trakteren op school met muisjes erop, ik had een vraagje waar ik de muisjes mee kan laten plakken. Voor mijn verlof had ik cupcakes getrakteerd op me werk met muisjes en die had ik met dr. Oetker glazuur geplakt, maar ik vond dit vrij dik en onhandig spul. Volgens mij kan je ook zelf poedersuiker met water aanmengen klopt dit, of heeft iemand een andere gouden tip voor mij??
Poedersuiker met water werkt wel goed, je kunt het zo dik maken als je zelf wilt, daar versier ik ook vaak cakejes mee... Zag toevallig gisteren in de taartenwinkel ook eetbare lijm, maar of dat iets is en of het lekker is weet ik niet... Misschien dat de taartenbakmensen hier meer van weten Succes!
Idd poedersuiker met water. Echt vaak maar een paar druppeltjes water. Je schiet heel snel uit met het water waardoor het heel waterig word. Misschien kun je ook chocolade smelten, maar ik weet alleen niet of de combinatie met muisjes lekker is. Of misschien met witte chocola.
Poedersuiker met water is heel makkelijk. Maar chocola met muisjes is ook erg lekker, ik had chocolaatjes met muisjes gemaakt voor het kraambezoek.
wel eerst de poedersuiker zeven anders krijg je klontjes iig had ik wel. En ik heb er een druppeltje icing colors bij gedaan ( van jamin) Heb ik ook door me slagroom gedaan had toen roze slagroom