Clothed creme voor op engelse scones.. Wie weet waar ik dat kan kopen? Ik ben niet zo'n keukenprinses helaas dus kies ik liefst voor de makkelijke weg Ik zag op tv die reclame voor Latta.. dat lijkt erop.. iemand ervaring daarmee? Leo
Bij Jumbo verkopen ze het geklopt en wel in een (klein) potje, denk 200 ml. Voor 3,50 dus helaas wel prijzig. Voor dat bedrag kun je ook mascarpone kopen en dan wat suiker erdoor. Is ook duur maar wel een grotere hoeveelheid. Of jam en roomboter, maardat is net weer wat minder lekker... Is Latta niet iets van margarine?
I loooooove scones...... Wat Ik tot nu toe het meest in de buurt vind komen van clotted Cream is een combinatie van mascarpone en Crème fraiche door elkaar roeren. HEERLIJK. Even goed doorroeren want klontjes mogen natuurlijk niet. Eb dan niet de jam en lemon curd (ah) Vergeten hè?? Jummy nu alweer trek in
Ik zou ook mascarpone gebruiken. Latta is volgens mij gewoon margarine met lucht erin. Krijg wel zin in scones .... mjummie!
Thnx dames! Ik ga de mascarpone en crème fraiche eens voorproeven denk ik. ( hebben hier -nog- geen Jumbo) Nee. De marmelades vergeet ik niet hoor! Maar mét clotted creme samen helemáál lekker.
In die reclame van Latta zie je ze nl wel een klodder marmelade op de boter doen. Lijkt op.. ik krijg er iig meteen zin in scones van
Ik heb het een aantal jaar terug verkcht toen ik in een delicatesse winkel(bestaat niet meer) werkte.. SInds die tijd ook op zoek. Ik maak het zelf met creme fraise en suiker. Soms met ook nog wat mascarpone. Ligt een beetje aan het budget