Hoi hoi Op google heb er ik niet veel.over kunnen vinden en de kinderwagens in koeweit schaars zijn en behoorlijk prijzig ben ik aan t denken aan deze draagdoek? Is het een fijne draagdoek voor een pasgeborene in januarie hah. En is het handih om te gebruiken voor t vliegveld? Vraag me af bv als je op t vliegveld ben en je heb je dragdoek en bent alleen hoe ga je bv na t toilet of eten?? Mijn bedoeling is wanneer de baby geboren is weer na nederland te gaan als die ong twee maanden is. En tot hoelang kan ik t gebruiken? Help aub!!! Liefs doedie
Ik zou gaan voor een geweven doek, dit draagt veel fijner en gaat langer mee. En plassen doe ik altijd gewoon met baby in draagdoek geen probleem
idd een geweven is dan fijner, kun je ook langer door dragen. Dan is een jaar of 2 nog geen probleem. Plassen en eten gaat gewoon met kind om, ideaal. Het is even wennen dat knopen enz maar als je t eenmaal door hebt is het echt super.
Hoi thanks dames maar ik wjl hem maar voor de eerste maanden gebruiken ben niet zo'n draagtypje of t moet me ineenkeer heel erg gaan bevallen. Iemand verder ervaring met een bopa of heegt een bopa??