Onze meid heeft heel veel last van een droge hoofdhuid. Er zitten allemaal heel kleine velletjes op. Is vergelijkbaar met verbrand door de zon en dan gaan vervellen. Ze heeft nog bijna geen haar dus je ziet het hartstikke goed. Ik vind het er niet zo fris uitzien. (Het is geen berg) Wat kan ik op haar hoofdhuid smeren zodat het huidje weer lekker gevoed en soepel wordt? Ik heb vandaag wat creme erop gesmeerd, maar daar worden de haartjes die ze heeft één plakkerige bende van. Iemand een idee? Alvast bedankt! Groetjes shampoo
Jep, hier hetzelfde! Met creme kon je spikes maken, maar idd niet zo fijn. Wij gebruiken nu gewoon babyolie. Eerst van Zwitsal, maar daar kreeg ze hele rode plekken van. Nu hebben we de babyolie van de DA, en die is prima! Alleen een beetje dunner dan die van Zwitsal, dus de fles is erg ranzig aan het worden... Maar hier worden haar haartjes helemaal niet zo plakkerig van!! Prima dus!
lars heeft het ook ik doe er niks aan. hij groeit er vanzelf overheen. hij heeft ook nog bijna geen haar. misschien komt het daardoor?
Heb ik ook al geprobeerd, maar ook hier worden de haartjes erg vet en plakkerig van. Ziet er niet uit
De haarlotion van Zarqa werkt perfect tegen een droge hoofdhuid! De haartjes worden er ook niet vettig van.
Die gebruik ik nu 2 weken, heb juist het idee dat het daardoor zo droog wordt... De berg is zo goed als verdwenen allleen nu heel de hoofdhuid heel droog. Ik gebruik ook de shampoo van zarqa.
zelfde probleem hier ik heb van de dermatoloog in het zh een haarlotion met hydrocortisol gekregen en t ziet er nu al een stuk beter uit
Hier ook hetzelfde probleem en ik vind het ook geen gezicht dus ik doe er wat babyolie in. En met badderen niet elke keer met haar koppie in het water of nat maken. Moet wat verzinnen he
mijn vriendin is kapster en die raadde mij aan thea tree olie is idd eat vettig en ruikt niet fris maar als je dat bv snachts doet en als je weet dat je ukkie in bad gaat!!ik ga t iig proberen.... ik las iets 0ver hydro cortisone zalf is wel hormoonzalf he!!wordt de huid heel dun van pas er mee op t werkt super!!maar van de zomer krijg je er spijt van!! succes
sjaantje dan sla je 2 vliegen in 1 klap. tea trea olie helpt namelijk ook om luizen op een afstand te houden. als je eventueel nog groter kindjes hebt. elke dag een klein beetje in het haar smeren. een druppeltje of wat is genoeg. zoals gezgd ik heb er niks aan gedaan en sinds een week of 2 is zijn haar flink aan het groeien en het valt me op dat het nu meteen stukken minder wordt. en niet elke dag de haartjes wassen daarvan wordt de huid nog droger.