lijkt me leuk om in contact te komen met (aanstaande)moeders.zodat we lekker kunnen kletsen . hoop dat jullie gauw reageren tot dan groetjes sara
uuuh wil je met mij niet kletsen dan omdat ik uit schiedam komt? ben ook een aanstaande moeder alleen helaas niet uit z-limburg
Ik denk dat het om een ontmoeting gaat. Ik klets anders ook wel mee hoor vanuit zuid holland, hahahaaaaa....
Heb je er wel s over nagedacht dat ie je misschien wel úitlacht? hihi ook een flauw grapje van hier hoor
Hoi hoi, Kon er wel om lachen ! Mijn mannetje mag me uitlachen hoor, ik hou toch wel van hem en lachen is gezond dus doen we het geregeld hier. Bibu !
tuurlijk wil ik wel gezellig met jullie allemaal kletsen,maar zoals eentje van jullie al zei,het gaat om ontmoeten(eerst gezellig met elkaar kletsen en als het klikt afspreken)en jullie wonen allemaal zo ver
Hoi hoi, We maken ook maar een dolletje hoor, helemaal off topic natuurlijk. Hopelijk komen er enthousiaste reacties vanuit zuid-Limburg. Bibu !
Als dit om een klets topic gaat dan ga ik hem sluiten. liever geen groepjes topic. dus sara laat me even weten wat de bedoeling is. groetjes natasja
Ik kom ook uit z-limburg... brunssum psies te zijn. Ik en mijn vriend zijn pas gestopt met de pil en hopen dit jaar een wondertje te mogen verwelkomen. Liefs Jollie
ik kom ook uit zuid-limburg. tenminste, 3km over de belgische grens dan Er is al eerder geprobeerd zoiets op te zetten, met een groepje afspreken in z-limburg, maar nog niet zover gekomen tot nu toe... nieuwe poging dus lijkt mij wel een tof idee. kijken hoeveel animo er is. ik hou het topic in de gaten