Tweeling ik kan niet echt met je mee praten hoewel ik wel verlof heb nu. Ik slaap alleen maar omdat ik zo moe ben de hele tijd dus tijd om me te vervelen heb ik nog niet. Maar ja wie weet komt dat nog. Ik wens je heel veel sterkte en hoop voor jou dat je snel mag bevallen van een mooi en gezond kindje. Bij mij ook niet veel mensen over de vloer hoor want die werken de hele dag en week. dus ik ben ook heel vaak alleen maar ja ik slaap veel he Knuffel van Teddy.
hey meiden ik ben terug thuis ze wouden me niet houden :d ik moet zondag avond binnen en maandag morgen wordt ik gelijk ingeleid maar toch ben ik benieuwd of er nog iemand voor me gaat zijn :d ik wens iedereen hier nog succes. ga er weer vandoor tot morgen groetjes
@Prutske Kim Leiden ze bij jullie in Belgie eerder in dan in Nederland? Of is er een andere reden voor?
@velobabe Ben vandaag dus bij de gynae geweest. ze vroeg me of ik de natuur zijn gang wou laten gaan of dat ik wil ingeleid worden. Ik heb gezegd dat ik graag ingeleid wil worden zo snel mogelijk vermits de kleine drukt op mijn maag en ribben en dit ik nog een week ga kunnen volhouden. Dan heeft ze gebeld naar de materniteit en ik mag zondag avond binnen. dan plaatsen ze een ballon voor men baarmoeder te rijpen en maandag morgen begint de rest... ik ben blij dat het einde in zicht is hoor. Maar mag niet klagen heb een zalige zwangerschap gehad zonder kwaaltjes. 't is zoals ze zeggen de laatste loodjes wegen het zwaarst.
hey jullie na ik ga je echt niet voor zijn hoor hier gebeurd nog steeds niks Maar ik ben blij voor je dat jij maandag aan de beurt bent echt een hele opluchting lijkt me Als ik je niet meer spreek: Heeeeel veel succes gewenst zet em op en geniet daarna lekker van je kleine! En laat het ons wel zo snel mogelijk weten he Succes!
@Prutske Kim, Alvast heel veel succes gewenst dan a.s. maandag. Ik heb net als jij ook super zwangerschap hoor. Zou alleen fijn zijn als de natuur haar werk doet voor ik naar de gyn moet... @Tweeling Zegt niks joh, kan zomaar ineens zover zijn zeggen ze. Laten we daar maar op hopen... Mijn nieuwe voorspelling is...ikke eerst en dan jij