Even iets van me afschrijven: Vanacht heb ik gedroomd dat het mis was met de baby. Wat een rot dromen zijn dat zeg. Nu heb ik vandaag steken in mijn buik, echt in mijn baarmoeder, in het midden zeg maar. Dus geen bandenpijn. Ik heb me vandaag best zorgen gemaakt af en toe. Nu zit ik rustig met de laptop op de bank en is de kleine wakker, want ik voel hem steeds. Dat stelt toch weer gerust. Als het met de kleine te maken heeft, kan ik toch ongerust worden hoor. En ik denk niet dat dit nog over zal gaan Zo, bedankt voor het aanhoren van mijn gezeur. Ik zet me er nu overheen, zeker omdat ik de kleine weer gevoeld heb en ik ga lekker uit eten!
Dromen dat er iets mis is met je kind is heel normaal, iig bij mij was dat ook zo. Allerlei doemscenario's passeerden de revue, verschrikkelijk! En dat ging nog eens door ná de bevalling met dromen over ontvoeringen (door een groepje oude zigeunervrouwen ), kind vergeten in de winkel en al dat soort dingen. Het gaat op den duur over hoor, iig was bij mij zo. En die pijn in je buik, tsja er gebeurd zoveel met je lichaam dat gaat gepaard met pijntjes en kwalen, niets aan te doen. Gelukkig maar dat je die kleine nu al voelt en zo goed ook nog, hou je daar maar aan vast! Dikke knuffel!
dat wat je droomt zijn vaak de dingen waar je het bangst voor bent dat ze uit zullen komen, en dat jij daarvan pijn in je buik hebt is ook niet zo heel erg vreemd, als ik rot wakker wordt doordat ik raar gedroomd heb heb ik altijd een rot gevoel in mijn buim en gezeur is het niet het zijn de dingen die erbij horen, niemand wil dat er iets gebeurt met de kleine en ja als je dan zo droomt pfff succes meid
Zulke dromen zijn vervelend maar wel heel normaal tijdens de zwangerschap! Ik heb ze bij de vorige 3 gehad en 3 x gezond kind, nu heb ik ze ook weer. Het is idd gewoon wat je bewust of onbewust bezig houdt. Ik droom ook de meest vreemde dingen, vraag me wel eens af waar het vandaan komt, maar zal wel gewoon met de zwangerschap te maken hebben.
hai ik had me vanacht toch een nare droom maar tegelijk wel spannend. ik droomde dat mijn vliezen gebroken waren dus ging ik naar de wc en had rozige afscheiding op papier en wc pot. ik dacht bij mezelf anee he ik ga te vroeg bevallen. toen riep ik mijn vriend en beste vriendin om te komen kijken en die zeiden nee dat kan niet joh nu al??? Maar toen riep de verloskundige in 1 x van je hebt 7 centimeter ontsluiting het ging heel snel , en toen liep ik naar mijn vriendin toe en zei ja ik beval vandaag ik moet nog 3 centimeter.meen je niet zei ze. Ik had niet echt veel pijn alleen onderbuik steken echte steken. ps:: Wie heeft er ook al zo'n nare droom gehad? dit was mijn eerste echte nare zwangerschaps droom.!!
Ik had een hele bizarre droom, was met een week of 28 geloof ik; Mijn vriend zei, we halen de baby er even uit, dat kan geen kwaad, stoppen hem erna meteen weer terug! Toen werd ik bang en zei dat kan niet, maar hij had me toch overtuigd dat dat best wel even kon. Dus de baby er even uitgehaald!! haha Toen greep hij de baby uit mijn armen, sprong in de auto, reed weg en kwam niet meer terug. Werd zwetend wakker! En was helemaal boos op hem toen ik net wakker was, duurde ff 10 minuten eer ik die droom weer beetje vergeten was, hij was zich van geen kwaad bewust, toen ik hem over de droom vertelde begreep hij het gelukkig en moest erg lachen.
haha zo had k vorige week een droom dat k in het ziekenhuis was en dat k moest bevallen met keizersnee neej d8 k en moest steeds naar de wc in het zk toen moest k op een bureaustoel gaan zitten zo'n 1 zonder leuning en ze zouden me daarop gaan opereren k werd helemaal bang en toen kreeg k de kleine op me buik en zag dat ze een gewoon hoofdje had maar met een nek van een giraffe en 4 benen en k schrok wakker en me vriend zei wat is er is er iets met de kleine omdat k aan het huilen was in me slaap echt vaag maar me vriend zei je hebt gisteravond wel iets over dierentuinen gekeken op tv mischien komt het daar door
aah erg he die dromen, heb ook meerdere malen gedroomt dat ik hem niet meer voelde en bij het zkhs kwam en dat ze geen hartje konden vinden, kon ook echt van slag zijn door zo'n droom, het hoort er helaas allemaal bij. Misschien dat je juist dan ook van alles voelt omdat je je zo ongerust maakt.. maar als je het niet vertrouwt gewoon de vk bellen, daar zijn ze voor.
Ik meld me hier ook bij aan. Nu op het moment is het rustig maar vorige week had ik een droom dat ik een gezond kindje kreeg maar die was binnen 2 weken volwassen. Nou lekkere babytijd dan he hihi.
je kan zulke rare dromen hebben dat je hele dag erdoor verstoord is. maar gelukkig dat je de kleine hebt voelen bewegen. wel vroeg. ik zat net op de bank en voelde ineens een plopje, en toen nog eentje, en nog een. en bedacht me ineens van dat is de kleine. nu voel ik niets meer.