Hoe ga ik het volhouden!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Vanavond ga ik stappen met vriendinnen!
    Maar ben nu gewoon al moe! Ze komen rond half 9 hier gaan we eerst samen the voice kijken en wat tutten.
    Hoe ga ik het volhouden! Want denk dat we pas rond middennacht weg gaan aangezien het uitgaansleven hier laat begint.

Pff voel me nu echt oud!

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha geen idee meid. kan je niet nog even gaan liggen? paar bakjes koffie of redbull drinken? even douchen? meestal ben je er wel overheen als je echt in de gezelligheid zit. ik hoop iig dat ik de voice al volhou. kukel vaak om 9 uur al in slaap. veel plezier

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben altijd wel over mijn vermoeidheid heen zodra het echt gezellig is!
    Hoop dat dat voor jou vanavond ook zo is.
    Veel plezier iig! :D

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Haha nou dit denk ik ook wel eens hoor. Maar meestal we ergens zijn gaat de vermoeidheid wel weer weg. Vooral als ik een beetje kan bewegen. Als ik de hele avond op een bank moet zitten val ik in slaap ;)

Als je vriendinnen er zijn wordt het vast heel gezellig en ben je de moeheid hopelijk snel vergeten. Veel plezier

ps een uurtje slapen werkt bij mij meestal averechts

5. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Haha ja, ik snap wat je bedoelt. Maar meestal ben ik zo hyper dat ik spontaan vergeet dat ik moe ben. Red bull helpt bij mij meestal wel. Heb een keer 1,5 liter martini-cassis-red bull gedronken en ben de hele nacht wakker geweest. Pas de dag erna snapte ik waarom ik toch niet kon slapen..:)

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Stuur mijn vent zo even naar de winkel voor red bull. Even liggen kan wel maar mijn ervaring is dat ik dan niet meer uit bed te krijgen ben. Maarja kan het proberen en daarna een koude douche ofzo.
    Ben benieuwd hoe het met mijn vriendinnen staat, zijn beiden ook al moeder en niet veel meer gewend :D, misschien moeten we me maar samen een powernap doen ipv the voice kijken :p

7. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Een lekkere douche pakken helpt idd. Lekker muziekje op (denk aan de buren :D) en koffie/redbull ;)

Moet jij eens kijken hoe je vanavond staat te swingen! :cool:

Veel plezier

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Een powernap van hooguit 30 minuten helpt mij altijd wel, vooral ook niet langer want dan kom ik helemaal niet meer in beweging.
    Daarna even lekker douchen, sterke kop koffie of blikje energiedrank voor het idee en dan even een goeie frisse neus halen, voor zover dat kan met deze temperaturen.

Veel plezier vanavond!!

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @noonoo: denk dat ik het inderdaad maar zo ga oplossen!

10. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Haha herkenbaar!!!
    Slapen helpt bij mij ook niet, ik ben meteen knock out!

Eigenlijk is het altijd wel zo dat als ik eenmaal de deur uit ben, het wel gaat...
    Nouja altijd.. het is alweer een poosje geleden hoor :D

11. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Oja, en veel plezier natuurlijk :D:D

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Wat gezellig, ik krijg plaatsvervangend zin om ook weer eens onbezorgd te gaan stappen :)

Maar wat ik zou doen is even op de bank ploffen tot ze er zijn, of neem een warm bad/douche en een maskertje ofzo.
    Heb je red bull of drink een paar kopjes koffie haha. Niet de allerbeste tips voor je gezondheid maar oke;)

Veel plezier. De energie komt waarschijnlijk vanzelf als je met je vriendinnen op de bank zit. ;)

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Slapen word hem niet meer, 1 vriendin is al onderweg.
    Heb 2 blikjes red bull koud staan. Stap zo lekker onder de douche en neem dan 1 blikje en dan over 2 uur weer 1.

@luna: een maskertje is ook wel een goed idee!

14. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    slapen kan altijd gewoon powernap, koude douche, bakske koffie eneuhhhhhhhh feesten maar :D

Have fun

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    En, volgehouden?? :D

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ja tot half 4!
    Red bull en gezelligheid doet wonderen :D

17. Only me

Only me Niet meer actief

WOW! Kan me niet eens herinneren wanneer ik het voor het laatst zo laat heb gemaakt :)

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Icm rode wodka of wat?? :D
    Fijn dat het gezellig was verder. :)

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hahaha nee geen alcohol gewoon alleen red bull :D

Had gisteravond ook nog een feestje, terwijl ik de nacht ervoor maar 4uurtjes geslapen had!

Komende maanden voor mij rust :D

Deel Deze Pagina