Vanavond ga ik stappen met vriendinnen! Maar ben nu gewoon al moe! Ze komen rond half 9 hier gaan we eerst samen the voice kijken en wat tutten. Hoe ga ik het volhouden! Want denk dat we pas rond middennacht weg gaan aangezien het uitgaansleven hier laat begint. Pff voel me nu echt oud!
hahaha geen idee meid. kan je niet nog even gaan liggen? paar bakjes koffie of redbull drinken? even douchen? meestal ben je er wel overheen als je echt in de gezelligheid zit. ik hoop iig dat ik de voice al volhou. kukel vaak om 9 uur al in slaap. veel plezier
Ik ben altijd wel over mijn vermoeidheid heen zodra het echt gezellig is! Hoop dat dat voor jou vanavond ook zo is. Veel plezier iig!
Haha nou dit denk ik ook wel eens hoor. Maar meestal we ergens zijn gaat de vermoeidheid wel weer weg. Vooral als ik een beetje kan bewegen. Als ik de hele avond op een bank moet zitten val ik in slaap Als je vriendinnen er zijn wordt het vast heel gezellig en ben je de moeheid hopelijk snel vergeten. Veel plezier ps een uurtje slapen werkt bij mij meestal averechts
Haha ja, ik snap wat je bedoelt. Maar meestal ben ik zo hyper dat ik spontaan vergeet dat ik moe ben. Red bull helpt bij mij meestal wel. Heb een keer 1,5 liter martini-cassis-red bull gedronken en ben de hele nacht wakker geweest. Pas de dag erna snapte ik waarom ik toch niet kon slapen..
Stuur mijn vent zo even naar de winkel voor red bull. Even liggen kan wel maar mijn ervaring is dat ik dan niet meer uit bed te krijgen ben. Maarja kan het proberen en daarna een koude douche ofzo. Ben benieuwd hoe het met mijn vriendinnen staat, zijn beiden ook al moeder en niet veel meer gewend , misschien moeten we me maar samen een powernap doen ipv the voice kijken
Een lekkere douche pakken helpt idd. Lekker muziekje op (denk aan de buren ) en koffie/redbull Moet jij eens kijken hoe je vanavond staat te swingen! Veel plezier
Een powernap van hooguit 30 minuten helpt mij altijd wel, vooral ook niet langer want dan kom ik helemaal niet meer in beweging. Daarna even lekker douchen, sterke kop koffie of blikje energiedrank voor het idee en dan even een goeie frisse neus halen, voor zover dat kan met deze temperaturen. Veel plezier vanavond!!
Haha herkenbaar!!! Slapen helpt bij mij ook niet, ik ben meteen knock out! Eigenlijk is het altijd wel zo dat als ik eenmaal de deur uit ben, het wel gaat... Nouja altijd.. het is alweer een poosje geleden hoor
Wat gezellig, ik krijg plaatsvervangend zin om ook weer eens onbezorgd te gaan stappen Maar wat ik zou doen is even op de bank ploffen tot ze er zijn, of neem een warm bad/douche en een maskertje ofzo. Heb je red bull of drink een paar kopjes koffie haha. Niet de allerbeste tips voor je gezondheid maar oke Veel plezier. De energie komt waarschijnlijk vanzelf als je met je vriendinnen op de bank zit.
Slapen word hem niet meer, 1 vriendin is al onderweg. Heb 2 blikjes red bull koud staan. Stap zo lekker onder de douche en neem dan 1 blikje en dan over 2 uur weer 1. @luna: een maskertje is ook wel een goed idee!
Hahaha nee geen alcohol gewoon alleen red bull Had gisteravond ook nog een feestje, terwijl ik de nacht ervoor maar 4uurtjes geslapen had! Komende maanden voor mij rust