Ik verveel me dood... zwangerschap is bijna afgelopen en niemand is er voor even een babbeltje.... zou het leuk vinden om contact te hebben met mensen... *zwangere... bijv via msn of als ze dichtbij wonen een keer in het echt... zelf ben ik nog niet zolang geleden verhuist en heb alles achter me gelaten... mijn *oude vrienden hebben het allemaal te druk... met andere woorden ben erg eenzaam.... met wie kan ik mijn eenzaamheid delen??? zou het leuk vinden om meer moeders of moeders in spe te ontmoeten... ook leuk voor als de kleine er is... een speelmaatje... klinkt misschien raar... maar ik zoek gewoon weer contacten... pm me of voeg me toe aan msn al hebben jullie dat... Liekerdjuh@hotmail.com Groetjes Angelique
Hee, ik heb je toegevoegd. Je bent er alleen niet nu, dus ik zie je later wel op msn. Groetjes, Daphne
Overigens mag iedereen mij ook toevoegen. Ik zit ook maar hele dagen thuis. Mijn adres: littlesister@myrealbox.com
Ok, ik heb jullie ook allemaal toegevoegd, zit ook erg vaak achter de pc, vooral met dit warme weer... wat moet je anders!? Gr. Niki mijn adres: niki_savelkoul@hotmail.com
Ben wel nt zwanger, maar misschien dat je wel graag over ditjes en datjes ivm zwanger worden kletst of gewoon lekker gezellig tateren... Welcome stientje.b@pandora.be