Ik had gister en vandaag vrij( was mijn weekend zeg maar, werk onregelmatig) alleen het nadeel daarvan is dat de rest altijd aan het werk is als ik door de weeks vrij ben. Nu heb ik nog wel zat voor school te doen, maar om nou 2 dagen lang daaraan te zitten... Beetje saai! Dus vervolgens zit ik eigenlijk de hele dag al zo'n beetje achter de laptop, beetje sites te bekijken, forum kijken, en inderdaad ga je ook online shoppen. Maar als ik dat teveel doet wordt me mannetje niet echt blij, haha. Ben blij dat ie over een half uurtje thuis komt, heb ik weer een beetje aanspraak, klinkt wel zielig, haha. Morgen weer werken, dus dan heb ik weer zat te doen.
Kleine klusjes in huis, lezen (bol.com is erg blij met me), dvd-box doorspitten (Sex and the City), beetje rondsurfen op internet en hier rondhangen.
HaHA wat zeuren jullie jullie zijnallemaal 39 weken en zoveel dagen en ik ben vandaag precies 36 weken ! Ik moet me nog 4 weken vervelen! * ik zit meestal op de nintendo wii mario kart! lekker agressief racen! en doe wat onnodige boodschappen, heb lles al 6 x gewassen, ik verveel me ook zo errrrrrrrrrrg heb alles al gezien aangeraakt en weer opgeruimt!! alvats harstikke veel succes voor jullie zwangerschap en wat er komen gaat, liefs
Hier al mijn 4e week verlof, maar verveel me nog niet echt... Heb wel mijn verveel momenten en dan ga ik idd ook geld uitgeven op het net of in de winkels! hihi!
herkenbaar allemaal. ik zit ook thuis door rug en bekken klachten.... en verveel me vaak ook enorm.. en het geld gaat veel te hard op deze manier hihi. we hebben pas een nieuw wii spel gekocht maar ja dat heb ik ook al bijna uitgespeeld. eerst kon ik nog kwebbelen met mn buurvrouw maar die is pas bevallen en heeft het druk met haar kleintje, heel begrijpelijk hoor. misschien kunnen jullie mij ook helpen met mijn surprise ik moet een surprise maken voor mijn schoonvader en heb eigenlijk nog geen idee. ik heb zo'n puzzelwereld bol als kado'tje maar moet die nog binnen krijgen dus weet het formaat nog niet. verder is hij een hobbyklusser, speelt trombone en word dus in februari opa. hebben jullie leuk ideeen?
Maak van papier masjé (hoe schrijf je dat) een baby en trek hem een 1 love opa t shirt aan Ben der ook niet zo goed in hahahah...
als ik dat spel ga spelen vergeet ik echt alles haha (heel mijn huishouden gaat naar de filestijnen dan) Ik heb gewoon geen verlof genomen (was de goedkoopste oplossing) hahahahaha nee onzin natuurlijk maar snap wel hoor, gelukkig is forummen gratis!
shit dat spel heb ik niet maar is wel erg verslavend ja! * ik heb wel harvest moon en dan moet je een boerderij bouwen en je beestjes onnderhouden,,, maar op een gegeven moment is mijn geduld op! * jeej vandaag eindelijk mijn kinderkamer binnen gekregen en gehoord dat ik binnen 2 weken de sleutel van ons huisje krijg ( nu de kleine nog) liefs
Ik ben ook een fan van online shoppen Gisteren een pakket van olliewood, vandaag een positiebroek van Noppies van de babydump en er is een pakket van neckermann onderweg.... Echt te erg maar zoooo leuk Voorderest zit ik veel op hyves, werk ik nog 2 dagen en heb ik een dochtertje van 16 maanden waar ik veel achteraan ren hahaha. Dus vermaak me kostelijk. (mag ik eigenlijk wel de namen van die bedrijven hierboven genoemd weergeven? Wist het even niet meer zeker)
Geniet nog even van jullie 'verveelweken' dames, want als je kindje er is verandert je leven toch behoorlijk. Zeker de eerste dagen met je kindje heb je nauwelijks tijd voor jezelf, ik vroeg me regelmatig af hoe andere moeders dat deden. Al moet ik zeggen dat ik me de eerste weken van mijn zwangerschapsverlof ook niet heb verveeld, wat ik eerlijk gezegd wel had verwacht. Deze keer zal ik me zeker niet vervelen, aangezien er nog een jongetje van bijna 2 thuis rondhopst. Sterker nog: ik denk dat ik heel blij ga zijn met de dagen dat hij op het kinderdagverblijf is en met de 'papadag', zodat ik toch de broodnodige rust kan pakken. In ieder geval allemaal veel succes met de laatste loodjes! Groetjes, Wendy