Vervelen op zondag

Discussie in 'De lounge' gestart door happynienja, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik ben om het weekend op zondag alleen met Juliën en het liefst ga ik dan even wandelen maar verder gewoon binnen wat spelen. Beetje luieren. Ik heb echt totaal geen behoefte aan gezelschap dan. Heeeeeeeeeeeerlijk luieren thuis met de gordijnen dicht. Maar goed, ik ben dan ook wel een hele erge einzelganger.

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
    Vriendlief slaapt uit en Martijn was al om zes uur wakker.
    En de kids zijn lief aan het spelen.

3. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ja, en toen was het weer zondag ;) Ik heb het ook hoor, en zoals vandaag lijkt het weer ook niet echt mee te werken.. Vanochtend blijf ik thuis, en vanmiddag maar even naar de kinderboerderij, als het tenminste droog blijft! Als mijn zoontje wat ouder is kan ik wat meer, misschien naar een indoor speeltuin ofzo.. Kun jij dat niet doen happynienja?

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wasjes draaien, opruimen.. beetje klungelen dus.

5. Moon28

Moon28 Niet meer actief

6. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Nou, ook zonder kleintje kun je je soms een beetje vervelen op zondag. :D Vooral als vriendlief aan het werk is...

Ik ga zometeen een poging doen om de sportschool te bezoeken. Dan zijn alweer 2 uurtjes gevuld. Mss strax even een bezoekje brengen aan een vriendin...hier thuis liggen nog wat kleine (huishoudelijke) klusjes te wachten. We hebben 2 maanden gratis Film1, dus misschien is er vanmiddag nog een leuk filmpje voor.

Ik denk dat ik vandaag wel gevuld krijg. :)

7. Only me

Only me Niet meer actief

Ik heb werkelijk nog geen idee wat we vandaag gaan doen. Mijn vriend ligt nog in comateuze toestand te snurken.. We zien wel wat we gaan doen... typische zondag :)

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Man is aan het klussen op zolder.
    Evy kan sinds kort heel goed echt spelen met de pop en een flesje enzo. Dus die is heerlijk aan het spelen.
    Na d't slaapje denk ik even naar mijn schoonouders, want dan gaat man boren in het beton en dat is irritant.

Ik verveel me ook snel hoor. Zeker op een luierdag als zondag.

9. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hmmm das wel hele herkenbaar idd. Wil ook graag iets gaan doen, er gewoon even uit. Maar het mag dan ook weer vooral geen geld kosten :S (ja dat maakt het er niet makkelijker op) en dan is het ook nog zo'n vies weer...... Het zal wel weer neerkomen op een bakje koffie ergens

10. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Zul je altijd zien, typ je vervelen en hop je kids hebben je nodig :)
    je hebt hier wel een ballorig maar die is niet zo.. Vind het smoezelig daar en je hebt er niet zoveel.

Gister wel naar de kinderboerderij geweest met Martijn, vond hij fantastisch! En even lekker met z'n tweeën weg.
    Verder is hij heel hangerig de laatste tijd en om alles zeuren en snel jengelen.

Ik leg ze zo in bed, Emma wilde net niet.

Verder zal het neerkomen op straks even wandelen en wasje draaien.

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier ook nog geen idee. man gaat dalijk paar uurtjes rommelen in het nieuwe huis. dan doe ik een wasje, effe stofzuigen en hier kijken. vanmiddag hebben we ook gen idee. er is niet echt iets open van bouwmarkten ofzo . zal wel een rondje rijden worden, misschien ergens wat drinken?

12. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Nou ik ga lekker naar de kamasutrabeurs denk ik! Haha ik geniet nu nog van de dingen die zonder kind kunnen..

Maar ik denk als de kleine er is..en ook hoe groter die wordt... steeds minder vaak vervelen op zondag. (en doordeweeks).

En tot die tijd gaan we nog verhuizen, babykamer in orde maken etc. dus ik denk dat ik me sowieso nooit meer ga vervelen.

Verder wil ik in mijn nieuwe huis weer verder gaan met scrapbooken, ga ik een studie volgen, wil ik misschien wel beginnen met sieraden maken. Voor mij geen enkel moment van verveling denk ik!

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    pff ja die zondagen! ik heb een verjaardag :|
    anders bij mooi weer ga ik naar het bos of idd ergens wat drinken

14. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

15. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Hier ook een rustige zondag, manlief ligt nog te slapen en kleine meid heeft last van haar darmen. We kunnen dus niet verder weg dan 1 minuut verwijderd van een toilet want als ze moet, moet ze snel ;).

Dat wordt dus thuis blijven vandaag.

Kleine meid is nu een broodje aan het eten en ondertussen aan het kleuren/ stickers plakken. Zodra ze dat gezien heeft mag ze lekker gaan verven (haar favo bezidheid). Middag slaapje doet ze sinds kort niet meer dus het wordt de hele dag een beetje knutselen/ samen spelen.

Terwijl zij aan het spelen is zit ik wat op de laptop te surfen, een beetje te werken en tv te kijken.

Ach eens in de zoveel tijd lekker niets doen vind ik heerlijk maar het moet niet elke week zijn hoor dan vind ik het wel erg saai worden!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik verveel me ook te pletter. Mijn man is op zijn werk en mijn dochter is aan het spelen. Vanwege de bekkeninstabiliteit kan ik alle genoemde dingen niet gaan doen helaas...

17. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Gelukkig is er zwangerschapspagina :)
    Ik moet op deze dagen echt erop letten dat ik de tv niet te veel aan zet.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.795
    113
    Niks, ben wat ziek. Isabella ook.

Julian wordt zo weer wakker en dan gaan we eten.

Vanmiddag ook gewoon thuis.

Maar ik verveel me eigenlijk nooit. Ik pak straks een leuk boek, Isabella mag kiezen wat ze wil. Knutselen of tv kijken ( als ze wat ziek is mag dat) en Julian kruipt wel wat rond.

19. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.899
    5.213
    113
    Home
    muziekje aan en mijn stapel was wegwerken, wij blijven lekker binnen echt zo'n hangdag
    is ook niet echt weer om naar buiten te gaan.

20. tulip

tulip Niet meer actief

vanochtend zijn mn schoonouders op bezoek geweest, en vriendlief moet straks het konijn in laten slapen.:(

Vanmiddag ook nog een verjaardag, beetje rare zondag

plurkie, ga je toch gezelli bij je schoonmoeder op visite??;)

Deel Deze Pagina