Ik scrap op papier maar zoveel tijd is er voor nodig!!! Wel een voordeel is, vind ik dan, dat je het altijd 'goed' doet omdat het je eigen ding is zonder al te veel regels
Volgens mij ontbreekt er een woord in mijn woordenboek...wat is scrappen???? Nog nooooit van gehoord!
Ik vind de zondag juist heeeeeerlijk!! Gezellig uitgebreid ontbijten, samen met de kleine in bad. Van 11 tot 1 rust, want dan slaapt de kleine en dan gezellig met manlief. Als ze wakker is gaan we er altijd tussenuit, regen of geen regen. Lekker even uitwaaien op Scheveningen, naar een overdekt speelparadijs. En 3 van de 4 zondagen hebben we rond etenstijd visite of gaan we op visite, ik vind het echt supergezellig! Onze weken zijn altijd heel hectisch en we werken veel, dus de zondag is echt een rustpunt met de familie. Ik zou me weleens willen vervelen Lekker een paar uur voor de tv hangen, maar dat komt er echt nooit van...
Ons programma voor a.s. zondag staat al vast: We gaan lekker op tijd ontbijten en dan rond 9.00u de deur uit richting Scheveningen. We gaan eerst met onze boys naar het Sea Life Center (kaartjes gekocht op Marktplaats, 5 euro per twee) en dan gaan we lekker ergens uitgebreid lunchen. Daarna nog even met de vlieger het strand op en dan rond een uur of 14.00u weer naar huis. Ik heb er zin in.