Hai meiden Weten jullie toevallig wat het kost om een kleine advertentie in de krant te laten zetten als de kleine geboren is? Alvast bedankt!
Ik heb zelf geen iedee... Maar ik denk dat dit ook per woonplaats kan verschillen. Gewoon de plaatselijke krant bellen en het even vragen! Succes!
Zal per krant verschillen. Weet wel dat ik voor een bescheiden dodenadvertentie een paar jaar geleden bijna 200 euro kwijt was. Waren maar een paar regeltjes.
Ligt eraan welke krant het is. Toen ik nog mijn eigen zaakje had, liet ik regelmatig een gewone advertentie plaatsen (geloof iets van 7 bij 6 cm) op de familieberichtenpagina (tja, dat is wel dé pagina die bijna iedereen bekijkt) en dat kostte zo'n 50 Euro. Gewoon de krant opbellen, die kunnen je vertellen hoeveel het kost etc.
hoi Lizzie, ik doe zelf de advertentie verkoop van een krant en het ligt echt totaal aan in welke krant je de advertentie wil plaatsen... mag ik vragen waar je woon? misschien kan ik je helpen? anders wat de andere meiden zeggen gewoon de plaatselijke krant bellen... groetjes vivian
Bedankt voor de reaties meiden! Zal dan is gaan bellen... @ Anoniempje24 Woon in alkmaar.. Het noordhollands dagblad wil ik het dan is plaatsen.. Gewoon een simpele advertentie..Geen plaatjes ofzo erbij.. Bedankt alvast!! Liefs Lizzie