Hebben jullie ervaring met het volgende?: Sinds m'n curretage begin december heb ik 1,5 week wat bloed verloren. De laatste week hiervan was het heel minimaal. Daarna 1,5 week helemaal geen bloedverlies. Toen werd ik ongesteld (althans, zo leek het qua uiterlijk en gevoel). Na een paar dagen stopte het bloeden. Maar nu verloor ik vandaag (weer twee dagen later) weer wat bloed (bruinig). Wat zou het nou geweest zijn? Is het een rommelig verlopende ongesteldheid, nog van de curretage (en kan het dan kwaad, moet ik de gyn bellen?) en voor mij ook niet onbelangrijk: is jullie ervaring dat je cyclus wel weer op gang kan zijn of hoef ik niet op een eisprong te rekenen zolang het zo 'rommelt'?
Hai, dat kan er wel bij horen hoor, dat rommelige. Alleen als je tussendoor steeds echt (veel) rood gaat verliezen en krampen krijgt, moet je even snel aan de bel trekken. Ook als je koorts krijgt! Heb je wel een controle-echo gehad? Zo niet, dan daar wel even om vragen bij de gyn, vanwege het onregelmatige bloedverlies. Als je schoon bent, kun je best wel weer een eisprong krijgen, hoor. Temperaturen is een goed idee, dan kun je je ei spotten. En als je hcg-vrij bent (normaal gesproken na een week of 6) zou je ook weer ovulatietesten moeten kunnen gebruiken. Suus
Ik had prexies hetzelfde als jij... Ineens was alles over en toen begon t weer.. Dacht ongi, maar was het niet... Toen gestopt en weer bloed... Nergens last van verder.. Gyn gebeld en toen ik daar in wachtkamer zat buikpijntjes.. Bleek er restweefsel te zitten.. En dan kun je dus blijven vloeien... Toen WEER gecurreteerd voor het restweefsel.... Daarna cyclus helemaal goed van slag.. Maar na 5 maandjes toch weer raak...! Succes meid! Maar zou voor zekerheid gewoon ff bellen dat je een controle echo wilt....
Over 1,5 week heb ik een controle-afspraak bij de gyn, eventueel met echo als ik dat wilde of er reden voor was. Ik zal eens even denken of ik vandaag toch nog even bel voor de zekerheid, of dat ik gewoon tot dan wacht. Bedankt!
Omdat het echt nog wel restweefsel kan zijn, zou ik niet zo lang wachten. Met een echo kunnen ze het zo zien. Sterkte! Suus