ik heb net de intake gehad van MvM en natuurlijk een mooie knaltest. pfiew, toch wel weer even spannend van te voren hoor!! Wilde even melden dat de flessen niet meer zo stinken als vroeger, er zit nu alleen alcohol in en geen vies goedje. Ik heb 2x eerder meegedaan en oen roken ze echt niet lekker. Ze hebben vrouwen te kort die meedoen, dus hoop dat er nu meer zich aanmelden als ze weten dat de flessen niet meer zo stinken.
Ik heb op de site gekeken, je kan moeilijk om die banner heen bovenin! Ik vind het een erg mooi project en ga ook zeker meehelpen als ik zwanger blijk te zijn. Had inderdaad mn twijfels over die flessen
ik doe ook mee en je moet er nog niet boven hangen, maar stinken, nee dat doen ze zeker niet. En alle dames die twijfelen!! Ik heb de pregnyl die uit de urine wordt gehaald heeeeeel hard nodig gehad dus niet twijfelen, want jullie doen er zoiets moois mee. Jullie geven een heleboel dames ook een kans op dit geluk. Chantal
ik doe zelfs langer mee dan de 10 weken, omdat ik nu al begonnen ben. Die vrouw vertelde ook dat je met jouw urine, als je 10 weken meedoet, wel 10 vrouwen op weg kunt helpen!!
Ik doe sinds 2 weken ook mee. Je krijgt een soort van maatbeker waar je in plast, daarna giet je het in de flessen. Het goedje wat erin zit ruikt wel, maar stinkt niet. En zit er dus speciaal in zodat je niet een urine lucht krijgt in huis. Ik heb mij toen ik 4 weken en 3 dagen zwanger was al gelijk aangemeld. Bij mij kwamen ze gelijk op de dag dat ik 5 weken zwanger was. De test was toen nog niet knal, maar wel duidelijk genoeg en ik mocht gelijk mee doen. Ik doe dus niet 10 weken, maar 11 weken mee. Ik heb een aantal vriendinnen die nu al geruime tijd bezig zijn om zwanger te worden. Als ik hun, en andere minder vruchtbare vrouwen, kan helpen, dan doe ik dat graag. Ik prijs mijzelf zeer gelukkig dat ik gelijk de eerste ronde zwanger was, maar realiseer mij heel goed dat dit heel anders had kunnen zijn. Het is enorm simpele manier om iets heel goeds te doen. En wat ik hierboven al las; plassen moet je toch.
Zo dat is echt HEEEEL fijn dat die flessen niet meer zo stinken! Word nog misselijk bij het idee.... ik heb een week of 7 meegedaan geloof ik, en ik was a vreselijk misselijk van de zwangerschap, en dan die lucht.... dus, dat is helemaal mooi, mocht ik ooit een tweede krijgen dan doe ik weer mee!
Ik wil niet veel zeggen... maar ik word toch behoorlijk misselijk elke keer als ik die dop van de fles afdraai. Dus ik vind het zeker nog wel stinken!! Maarja.. misschien ben ik de enige?
Ik heb ook de volle 10 weken meegedaan, en ik zou het zo weer doen. Ik vond het helemaal geen moeite! In de eerste weken was ik 's ochtends wel een beetje misselijk, dus toen vond ik de flessen wel een beetje stinken. Ik vind het ook een mooi project, dus ik zou een volgende keer gelijk weer meedoen! Als je andere vrouwen kan helpen met zoiets eenvoudigs, dan waarom niet?
Nee ik vond die flessen ook een uur in de wind meuren... Ik heb 11 weken meegedaan en het voelde heel goed om iets 'terug' te kunnen doen, heb zelf ook Pregnyl gebruikt om zwanger te kunnen worden. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik erg blij was toen ze die flessen voor het laatst kwamen ophalen en ik weer gewoon lekker in de pot kon plassen haha.
oh ja t is zeker n kleine moeite! Ook ik heb n paar keer pregnyl gebruikt, en was toen zo blij dat er vrouwen waren die hadden meegedaan! maar op de site lees ik niks over dat ze de flessen hebben veranderd, zodat het minder stinkt?
Ik vond het jammer dat mij compleet ontgaan was dat het maar tot 10weken kon. Dus ik was helaas te laat, baal er wel een beetje van... moeten ze wat duidelijker overal reclame voor maken misschien.
Ik heb 2x meegedaan en vond het met name dit keer wel wat meer moeite. Nu een dreumesje rondhobbelen die dit soort dingen mega-interessant vindt!! Dat is toch wat lastig. Was blij dat de 10 weken erop zaten eerlijk gezegd . Qua stinkende flessen, ik heb nog niet veel verschil gemerkt, maar ik ben al weer een weekje of 2 klaar!
Het kan vanaf week 6 t/m week 16 van je zwangerschap, omdat het hCG-hormoon dan op z'n piek is. Het is dus in totaal 10 weken, niet tot week 10.
ik kan 11 weken meedoen. Maar ik vind de flessen nog steeds enorm stinken hoor.Maar, het is voor een goed doel, mijn beste vriendin heeft het ook nodig gehad, en daar doe je het toch voor, dat iedereen het geluk kan krijgen een kindje te krijgen
ik heb ook meegedaan maar de flessen die niet stinken? ik vond ze behoorlijk stinken en ging er ook af en toe van over me nek..maar toch helemaal afgemaakt! en cadeautje ook netjes gekregen..
Ik doe ook mee! Ben begonnen bij 7 weken, dus ik kan totaal 9 weken mee doen! Ik vind er ook een raar luchtje aan de flessen zitten, maar dit zal de alcohol inderdaad wel zijn. Wel grappig dat iedereen dit anders ervaart, zo zie je maar iedere zwangere vrouw is anders, hihi Ik moest zeggen dat ik er vooral 's ochtends niet echt vrolijk van van wordt. Maar dan denk ik: kom op het is voor een goed doel! Over de kadootjes: ze hebben nu ipv van boek, dvd of serviesje een ketting of een armband. Beetje jammer, het boek is hartstikke interessant, gelukkig was er nog een boek over en heb ik dat nog gekregen.
Ik heb het armbandje gekozen. Ik zal 'm denk ik nooit dragen, maar ach, dat is ook niet waarom ik mee doe.
Hey! Ik mag nog twee weekjes plassen. Soms heb ik geen zin om in die onhandige houding in dat kannetje te plassen, maar dan denk ik aan een paar dames hier van het forum. En aan dames die puncties etc moeten ondergaan en dan vind ik dat ik me niet mag aanstellen! Dus dames, waarom je kostbare HCG het riool in spoelen als het een ander een wondertje kan opleveren?! chantel, dat armbandje is zeker een nieuwe optie? Ik had nog dezelfde kado's als bij mijn dochter om te kiezen.....(niet dat het uitmaakt)