Hopelijk is het jullie niet ontgaan dat er voor dit bericht een knipoog staat Ik mag en kan vanaf dat ik 23 weken zwanger ben niet veel meer, niks huishoudelijks, alleen onze dochter naar school brengen en verder een beetje in huis rondhobbelen. Op zich vermaak ik mij prima op de bank enz, maar ben wel een beetje saai nu. Mijn man gaat natuurlijk lekker zn gang, vorig weekend naar de film, gister bij een vriend langs en vanavond naar zn broer. Zo is hij in het weekend regelmatig weg (niet elk weekend 2 avonden hoor), snap ik goed natuurlijk, ik ben s avonds zo moe dat ik op mn bed tv lig te kijken is ook weinig aan voor hem, ik neem hem dat absoluut niet kwalijk. Maar soms heb je wel eens zo'n moment dat je jezelf heel zielig vindt
Kan ik me helemaal voorstellen hoor! En je kan hier even lekker klagen! Denk maar t kleintje waar je dit allemaal voor doet! Sterkte ermee.
Same here! Vanaf ongeveer 25 weken kan ik minder, vanaf 30 weken erg weinig. Mijn man kan wel alles en doet ook nog veel. Ik gun hem alles, maar soms....
hier hebben we elk weekend t huis vol mensen... altijd erg gezellig, maar merk wel dat ik dat nu al minder goed trek... Gelukkig kan ik lekker naar boven, boekje dr bij en desnoods gaan slapen Mijn vriend is verder ook lekker saai... die doet werken, komt thuis doet stofzuigen en afwassen en gaat daarna op de bank hangen... Ik zit in een luxe positie... ik ben huisvrouw dus hobbel ook gewoon de hele dag een bietje rond, vind het eigenlijk wel lekker zo... Gewoon lekker rustig aan doe, geef het aan dat je t fijn vind dat hij af en toe ook gewoon thuis blijft, misschien heeft hij er geen benul van... (het zijn mannen, die hebben dingen niet zo snel door)
Same here... pas 17 weken maar om BI te voorkomen nu al zoveel mogelijk rusten en maandag beginnen met cesartherapie... en ik heb nooit rust in mijn kont xD De iPad is mijn nieuwe speelgoed omdat mn laptop te zwaar is op mn buik en de beesten komen er maar standaard bij liggen, en ik begin de middagprogrammering op TV een beetje te kennen En zo zie je nog eens wat films... Ben nu dan wel aan het werk (vrijwillig) maar hier word ik op een stoel gezet en veel succes. (Kaartverkoop aan de kassa)
Herken het, doe ook niet echt meer iets nuttigs. Vriend werkt gewoon en is dan 's avonds veel achter de pc of naar vrienden of moe. Dat vind ik dan weer saai, maar is alleen omdat ik al de hele dag gezellig met de katten thuis hang. Dus ik voel mij ook wel heul zielig hihi
Ik vind mezelf ook afentoe heel zielig als ik snachts 2/3 keer op moet staan voor mijn dochter, wat me amper nog lukt en veel moeite kost. Ook als ik aan het opruimen ben en mijn dochter voor dubbel werk zorgt voel ik me erg zielig.
Kan me dat goed voorstellen hoor! Vorige zwangerschap heb ik vanaf de 15 weken rustig aan moeten doen en met 18 lag ik plat op de bank tot de 38 weken. De dagen slopen voorbij en dan dagen duren dan vreselijk lang . Maar, straks kun je alles weer dus het loont zullen we maar zeggen!
en komen we gezellig tezamen op zwangerschapspagina om gezellig samen een beetje zielig te wezen Vandaag ben ik maar een potje zielig geweest... zat helemaal niet lekker in mn vel... mn buikje zat me in de weg en moest huilen om niets... hopen dat ik morgen weer gezellig verder huppel
hei, ik ben nu 17 weken zwanger van een tweeling, zit nu ook al een tijdje thuis en kan best genieten van het thuis zijn hoor, zonder schuld gevoel niet al te veel doen, heerlijk maar af en toe merk ik ook van, oeie als dit of dat me niet meer goed lukt ( vooral bukken tijdens het opruimen) dat ik en beetje schrik krijg voor binnen een paar weken als het me echt niet meer zou lukken men man is een paar weken geleden naar een optreden van skunk anansie geweest, en heeft dan nog wel met de zangeres in het midden van het publiek staan dansen! toen voelde ik me wat zielig omdat ik niet kon meegaan, maar tis idd voor een goed doel groetjes en sterkte iedereen