hallo, ik ben nu 14 weken zwanger vanmijn 4e kindje. met devorige zwangerschap heb ik zeer last gehad van liezen en bekkeninstabiliteit. ik sleepte als het ware mijn been mee.ik heb fysio gehad. nog altijd last gehadmet slapen op mijn zij. nu ben ik zwanger,ik voel het nu alweer opkomen,tis vroeg maar voel het wel,vooral omdat ik ook erg veel loop met mijn werk. wat is het gevaar bij een bevalling,en is mij dan aangeraden een keizersnee te nemen,de vorige bevallingen gingen erg vlot,wel ergpijnlijk maar zeer vlot en gewoon thuis. nu ben ik een beetje bang,voor het risico dat ik misschien loop,zou u mij kunnen zeggen wat het verstandigst is?
Hoi unbreakable, Ik wil je adviseren al te starten met intensieve)fysiotherapie. Het is moeilijk om al zo vroeg te beslissen over de bevalling. HEt is een andere en nieuwe zwangerschap, de klachten kunnen misschien best meevallen. Kaart eht aan met je verloskundige en bekijk het per keer. Het zou zonde zijn als je steeds zo mooi thuis bent bevallen nu een keizersnede te laten doen. Juist met bekkenklachten is zo'n lang herstel niet gunstig. Groetjes imke