hoi allemaal, maandag heb ik een pretecho, cadeautje voor mijn verjaardag, super leuk!! vanzelfsprekend samen met mijn vriend. afgelopen maandag is mijn zwager op uitzending gegaan. mijn schoonzusje doet het erg goed ondanks tegenvallende steun van de familie. ik heb dit vaker meegemaakt dus weet wat ze doormaakt. om haar een beetje op te vrolijken dacht ik dat het wel leuk was om haar dan ook mee te vragen maandag. dit vond ze helemaal geweldig, en een hele eer! maar toen bedacht ik me dat mijn moeder het ook wel super leuk zou vinden om mee te gaan.... en nu twijfel ik, ik zie het niet zo zitten om met zijn 4en te gaan.. stel dat er ook maar 1stoel staat daar en de rest dan moet staan, zou een beetje apart zijn.. bij mijn vk zou het makkelijk kunnen, stoelen genoeg. dus ik weet niet zo goed of ik mijn moeder nou alsnog ook mee kan vragen of dat dit te veel is. en dat ik haar dus beter mee kan vragen naar een andere echo. hebben jullie ervaring hiermee? ik kan zo lekker twijfelen de laatste tijd vreselijk!
Wij waren met z'n 10en bij de pret echo. Opa, 2 oma's, tante, zwager, schoonvader, schoonmoeder en mijn moeder. En manlief en ik natuurlijk. Meestal kunnen er wel wat mensen mee naar een pret echo. Kijk anders is op de site van waar je deze heb of er wat over staat. Maar pret echo's zijn juist om mensen mee te nemen.
Haha, welkom in de wondere wereld van de zwangeren! (Lees: twijfel als beste vriend ). Ik zou even je moeder bellen, voorstellen dat je je schoonzus mee wilt nemen en waarom, hoe zij dat vindt. Uiteindelijk is je moeder wel je moeder..Maar als zij snapt waarom je je schoonzus even wat afleiding wilt geven, en jullie dan voor een eventuele volgende echo samen kunnen afspreken lijkt me dat prima. Je zou ook een dvd kunnen laten maken, dan kan die de hele familie rond XD Veel plezier!
Wij gaan gewoon met zijn tweeën, maar het bureau waar wij gaan staan meerdere stoelen in de echokamer. Bij twijfel gewoon bellen, maar ik voorzie geen problemen hoor.
dank voor jullie reacties! @Nichelle, wat super leuk zeg met zo veel! word helemaal vrolijk bij de gedachte @xxYasmina, ik was vanmiddag even bij mijn moeder en ze begreep wel waarom ik mijn schoonzusje mee nam. ik heb verder niet gezegd dat ik er aan zat te denken om haar ook nog mee te vragen (vind het dan zo'n dubbele teleurstelling voor haar als ik het dan uiteindelijk niet doe) wij laten het ook allemaal vastleggen op DVD, was 5,- extra, daar heb ik dus geen seconde over na hoeven denken. leuk voor familie/vrienden die het willen zien, maar ook gewoon zelf leuk 'voor later' denk dat ik mijn mama dan ook maar gewoon gezellig mee neem!
Bij twijfel over het aantal personen, zou ik het gewoon even vragen! Ik neem mijn ouders en schoonouders mee. Als mijn broertje ook mee wil, mag dat ook Vriendlief gaat niet mee, want (naar eigen zeggen) heeft hij de mini al vaak genoeg gezien en hij vindt het eigenlijk een beetje geldverspilling. Nou trek ik me daar niets van aan, want ik (en het ouderlijke front) vind(en) het hartstikke leuk!
Bij mij zijn ook ml, ouders en schoonouders (gescheiden dus 4pers) meegeweest. Er waren genoeg stoelen aanwezig. Ze vonden het ook allemaal geweldig om erbij te zijn.