Hallo meiden, Oh wat spannend was dat zeg. Ben nog maar 4 week zwanger maar hebben het onze ouders al verteld, wel erg vroeg maar konden het niet voor ons houden. We hadden rompertjes gekocht voor de opa's en oma's met ik ben opa's trots, ik ben oma's knuffel. En ik had nog een digitale test gedaan. Nou wij naar mn ouders ik trilde erover, wist wel hoe mijn moeder zou reageren maar geen idee hoe mijn vader zal reageren is beetje norse man. Mn moeder begon spontaan te huilen en rende gelijk naar boven naar mijn broer, en mijn vader zat met glimmende oogjes ons aan te kijken. Wat een opluchting was dat zeg! En mijn schoonouders reageerde gelukkig ook erg blij en gelukkig. Schoonzus is in januari uitgerekend dus die waren helemaal hotel de botel want dan groeit die van ons samen met die van hun op haha. Nou echt super! Ben zo opgelucht! Nu het werk nog Hoe reageerden jullie ouders en schoonouders en wanneer hebben jullie het op het werk verteld? Groetjes Laan
hey laan .spannend he om te vertellen ,,proficiat trouwens is het je 1e kindje? fijn dat je fam goed reageerde! ik heb het met 2 maanden op het werk verteld ,,,
Ja dit is ons eerste kindje, 11 november voor de gein eens een test gedaan en die was erg positief. Heb er nou inmiddels liggen want konden het niet geloven haha
ja hihihihh ik ken het hoor ik had er ook 4 of 5 gedaan ,tis heel onwerkelijk he hey meid veel succes en geniet ervan
heey.. ik was ook erg zenuwachtig om mijn ouders het te vertellen.. ik heb het via een smsje gedaan hihi omdat ik toen nog 17 was en toch bang was vvoor de reactie, ze wonen ook niet vlak in de buurt en wou er zo snel mogelijk van af hihi. heel veel succes met de zwangerschap! liefs
Gefeliciteerd! Wij hebben het ook met 4 week aan onze ouders en broers en zussen verteld.. Op werk heb ik het met 6 weken verteld.. was er net aan het werk maar mijn bazin vind het helemal geweldig.
Ik heb het ook al vroeg op het werk verteld, omdat ik bloedverlies had en op controle moest komen (meerdere keren), vorige keer heb ik het met 12 weken verteld. Maarre... Gefeliciteeeeerd!
Gefeliciteerd! Wel fijn dat ze zo reageerde. Mijn ouders en schoonouders waren ook helemaal in de wolken. Dat geeft je wel een goed gevoel. Geniet van je zwangerschap
Wij hebben het met 12 weken verteld, dat kwam toevallig zo uit door allerlei vakanties. Iedereen was heel blij, maar ze hadden het allemaal al wel verwacht (tweede voor ons). Ik werk bij mijn ouders, dus op mijn werk ook met 12 weken verteld.
Super meis dat je ouders en schoonouders zo leuk reageerden. Moet een lekker gevoel zijn. Wij hadden het ook vroeg verteld omdat ik het ook niet voor me kon houden. GElukkig was ook iedereen bij mij positief! Ik zou zo zeggen ga lekker genieten van je zwangerschap
Ja het is echt een super gevoel! Nou kun je er tenminste lekker over kletsen met je ouders enzo.. heerlijk!
Hallo, Wij hebben het ook gelijk aan onze ouders verteld. Het wordt ons 2de kindje en het was daarom ook niet echt een verrassing. Onze dochter is bijna 2. Op mijn werk heb ik het ook gelijk verteld, kan erg goed opschieten met mijn collega's en zij wisten ook dat we met nr 2 bezig waren. Mijn baas reagerde ook super enthousiast. Moest het eigelijk ook wel vertellen omdat ik erg misselijk ben, dat zou toch opvallen. Geniet van je zwangerschap!
hoi, ik heb meteen nadat ik mn vriend de test had laten zien om half 7 sochtends , mn zus wakker gebeld en mn nicht. we moesten erg huilen van blijdschap. ik was toen 4,5 weken zwanger mijn ouders wilde ik het persoonlijk vertellen, maar iedereen wist dat we graag zwanger wilden raken en ik had al perongeluk iets losgelaten over overtijd... dus die vroeg toen ik met haar wilde afspreken via de telefoon meteen: en ben je al ongesteld..? ik kon echt niet liegen dus ik moest erg lachen en huilen tegelijk. ook m vader heb ik hinnikend gevraagd hoelaat ie klaar was met werken dus die had ook al wat door. toen naar mn schoonouders gegaan en die waren reuze zenuwachtig toen we zeiden dat ze maar even moesten gaan zitten, mn schoonmoeder begon te huilen van blijdschap. daarna naar mn ouders gegaan die inmiddels beide thuis waren van hun werk en ook meteen verteld. die vonden het meteen super, mn neefjes (kids van mn zus) wonen 1,5 uur bij ons vandaan en ze vonden het al jammer dat ze die niet een paar keer per week zien of niet kunnen oppassen vanwege de afstand. wij wonen vlakbij dus een leuk vooruitzicht voor ze, ze willen graag oppassen en het kind meemaken. savonds kwamen er (onze beste) vrienden langs en die hebben we meteen verteld (wisten ook dat we graag een kindje wilden) ik kreeg meteen wat boeken en zwangerschapskleren van mn vriendin. ineens werd het allemaal wel heel echt ! hierna hebben we de zussen van mn vriend uitgenodigd en het hen verteld, zij hadden onderling al zitten smoezen van waarom moeten we allemaal komen, of ze gaan trouwen of ze zijn zwanger. kwamen ze met al hun kids en mannen (17 in totaal) vond ik wel wat veel om ineens op de hoogte te brengen. iedereen door het dolle heen, zo leuk vinden ze het. vrienden die verder weg stonden, hebben we het ongeveer met 6 weken verteld. met 7 weken heb ik het de familie verteld (tantes en ooms) op mn werk heb ik het verteld toen ik 8 weken was. ik verkeerde soms in gevaarlijke situaties en had dan even een backup nodig. (holdings met kinderen) daarom vond ik het belangrijk om aan te geven. eigenlijk heeft niemand negatief gereageerd, alleen maar positief, wat een geluk heb ik toch! het zou maar anders zijn geweest... groetjes