hoe warm hadden jullie voordat jullie wisten dat jullie zwanger waren

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bolly, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    pffffffffff pffffffffffffffff

zweet breekt mij los en dit is nu al een aantal dagen , gisteren in de winkel gewoon druppeltjes op mijn voorhoofd. nu ook gewoon thuis rustig pffffffffffff zooo warm heb het gevoel dat het iets van 30 graden is of zo plak aan alle kanten ( bleghiieie :D)

weet nog niet of ik zwanger ben ,maar vroeg mij af of jullie of sommige van jullie je ook zo verschrikkelijk warm voelden voor je nod datum.

xxjes

bolly the bol

2. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

afgelopen maand idd ook gehad en moet zeggen dat ik het nu tijdens mn nod ook nog steeds heb. Niet de hele dag door maar af en toe. Ik weet niet of het een symptoom is...ben nog nooit zwanger geweest. Heb je geen koorts ofzo?

3. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Hier ook, bij het minste wat ik doe het zweet op mijn hele lijf. Ik loop in een hempie en anderen met jassen aan.............
    Weet ook niet of ik zwanger ben.

4. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hoi hoi ik heb zelf rond mijn NOD altijd opvliegers.
    Zweet breekt me aan alle kanten uit op de gekste momenten.
    Dus wie weet is dat het. Als je NOD in de buurt is. Bij een zwangerschap is juist een symptoom dat je het koud hebt.......succes

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Bij nadere menstruatie heb je het juist warm, ben je zwanger dan krijg je het eerder koud....

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    pff nou we zien het wel

moet nog geen nod worden pas over een week of zo ,,valt mij gewoon op omdat ik het anders nooit heb, ben echt een kou kleum

heb geen koorts en huid voelt koud aan. heb wel droge mond en tong , wie weet verkoudheid op komt , met dit weer weet je het maar nooit )

xx

7. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Inderdaad, zo heb ik het ook ervaren..

Toen ik zwanger was, had ik het juist koud. En wilde me echt wikkelen in een lekkere warme fleece deken.

Bij menstruatie heb ik altijd soort van opvliegers.

8. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik had het juist onwijs koud...Lag met een dekentje op de bank.. En buiten was het 28 graden ...

9. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik had ook juist kippevel over me lijf...koud dus...maar tijdens de zwangerschap nu..vaak warm en zweten..

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik had het de eerste 2 weken overdag bloedheet, 's avonds ijskoud en dan in bed weer mega warm. Daarna vaker koud, maar dat kwam ws al omdat de miskraam eraan kwam.
    Normaal ijskoud als ik ongi moet worden. Dus ik denk dat dit bij iedereen anders is... :D

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik had het ook heel koud

12. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik heb het niet warm, alleen een warm voorhoofd (nog niet broeierig), voel me een beetje grieperig.. Heb net gemeten en het was 37,8. En ik heb echt nooit koorts en dit is voor mij vrij hoog.
    Heb zelfs longontsteking gehad zonder koorts en dat soort dingen, ben nogal met regelmaat ziek en dan krijg je minder gauw koorts. (dat zei de huisarts)
    Vanmorgen had ik een paar druppeltjes rose bloed bij het afvegen, maar mijn ongesteldheid is niet gekomen.

Wat denken jullie ervan? Ben ik nou ziek of niet? Zit of op 11 DPO of op 7 DPO, en had vanmorgen al een temperatuur van 37 graden, ik weet niet of dat ermee te maken kan hebben:(

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik had t de ene keer heeeeel heet en dan weer heeel koud en toen bleek ik wel zwanger!

14. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey dames

nou eerste testje is gedaan ( donderdag is mijn nod datum ) 2 stuks van kruitvat met dat kruisje en waarrempel een heel licht kruisje .. ik zeg niet gelijk joepie van vind zelf nog dat het erg licht is heb hem wel in invert gezet en daar zie je hem ook heeel heel lichtjes staan. ( mijn man zag hem ook dacht eerst dat mij ogen met mij aan het spelen waren )

pffffffffffff spannenddddddddddddd.

heb nu wel een knetter hoofdpijn en schiet van warm naar koud toe ,, dat weer zweten als een natte otter en nu weer koude voeten zooo brrr..

dus ik wacht nog even af ben er zo onzeker ..

15. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

ik zou de kruidvat 2 voor 5 nemen en niet die met het kruisje. Die schijnen vaak een licht kruisje te geven terwijl je niet zwanger bent. Wil je natuurlijk niet alle hoop weghalen maar zou vervelende zijn als je vals positief teste.

Deel Deze Pagina