Na de IUI van 15 mei kreeg ik op 28 mei bloedverlies. Ik dacht dat ik ongesteld geworden was, maar deze ongesteldheid was anders dan anders. Vrijdag heb ik een zwangerschapstest gedaan. Deze was positief. In het ziekenhuis kon ik bloed laten prikken aan het eind van de middag. Ik had een HcG van 107. Vandaag (maandag) kon ik weer bloed laten prikken en nu is het HcG 237. Op zich goed, lijkt, maar ik heb het gevoel dat het bloedverlies verergert. Het is minder dan een menstruatie, maar wel rood. Verder heb ik geen kramp oid.. Het ziekenhuis zegt: wacht maar af tot de echo van 18 juni. Maar ik ben er zo super onzeker door. Alvast bedankt!
hoi, ik snap dat je onzeker bent, het is ook heel vervelend om bloedverlies te hebben terwijl je zwanger bent. Veel zwangeren maken het mee, en het kan goed blijven gaan of uiteindlijk toch een miskraam worden. Ik kan er ook niet meer over zeggen dan dat je moet wachten tot je echo, dan heb je pas duidelijkheid. Sterkte! Mirjam
Hoi Mirjam, De fertiliteit heeft vandaag nog een extra echo gedaan vanwege het vele bloedverlies, maar tot nu toe zag het er allemaal normaal uit! Nog bedankt voor je antwoord!