Wanneer zien ze iets in je bloed?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bianca, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey,

ik ben vandaag bij de gyn moeten gaan voor een bloedonderzoek om te kijken of ik zwanger ben. Ik heb veel kwaaltjes/hoge temp en daarom wou hij zekerheid hebben. Dit was mijn eerste ronde met Clomid.
    Ik moest dan bellen voor de uitslag 's avonds, deze was niet duidelijk aangezien het nog te vroeg was volgens de laborant. Mijn eisprong was op 8 november. Volgens mijn gyn is de kans groot dat ik zwanger ben en moet ik binnen enkele dagen eens een thuistest doen.

Wanneer kan er iets gezien worden in het bloed?
    Kunnen ze ook aan je waarden zien of het een tweeling word? Mss is de HCG waarde hoger dan.

Al bedankt voor je antwoord.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi bianca,
    Aan je Hcg waarden kan je niet zien of het een tweeling,eenling of lege vruchtzak is. Uiteindelijk zal de echo je daar uitsluitsel over geven.
    Vanaf 4 weken zwangerschap gaat je Hcg stijgen. Dus het kan in derdaad net te vroeg zijn geweest de bloedtest. Over een paar dagen even thuis testen! spannend!

Imke

3. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik heb een beetje een verhoogde kans op een meerling (clomid en erfelijk!) maar daar zal dan inderdaad een echo voor nodig zijn. Niet dat het veel uitmaakt natuurlijk maar vroeg mij dat wel af.

Ik heb nu zaterdag mijn NOD (2 weken na eisprong) kan het dan positief zijn als er iets is? Of moet het echt 4 weken na de eisprong zijn?

Domme vragen eigenlijk, ben al eens zwanger geweest. Maar toen had ik pas door dat ik zwanger was na een dikke maand, daarmee.

Bedankt voor je antwoord.

Groetjes

Deel Deze Pagina