Vervelend gevoel..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi dames,

    Ik heb vanaf gisteravond al de hele tijd een ongi gevoel wat uitstroomt naar mijn benen.. Wat kan dit zijn? Het voelt namelijk erg vervelend en ik kan er niet goed van zitten, liggen of slapen..
     
  2. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    bel anders ff je vk als je het niet vertrouwd , zij kan je vast uitleg geven en je gerust stellen en wie weet kan je eventueel wel ff langs komen bij ze.
     
  3. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja dat is ook zo.. het probleem is dus dat ik pas vanavond kan bellen.. dan hebben ze pas telefonisch spreekuur..
     
  4. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dat is balen dat je ze alleen savonds kan bereiken.
     
  5. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Pfff tja dat is denk ik ook wel iets waar ik de telefoon voor zou pakken... Zou bijna mijn VK voor je willen bellen ;)
    Hoop dat het niets is!
     
  6. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Tja, vervelend! Ik erger me er ook zo aan.. je kunt ze gewoon niet bereiken. Ze hebben wel een spoednummer, maar omdat nu te bellen voor dit.. Ik kan ze tussen 17:00 en 18:00 bellen. Volgende week zou ik sowieso heen..
    Weet ook niet of ik me hier zorgen om moet maken.. Het is vervelend, maar ons kindje beweegt heel actief.. Waar kan dit gevoel op duiden? Geen herkenning?
     
  7. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nee het enige wat ik de laatste paar dagen wel eens heb is dat als ik op mijn zij heb geslapen mijn buik een beetje "hangt" en dat ik dan een beetje een ongi gevoel in mijn buik heb maar dat is best minimaal en het straalt niet uit...

    Bij mij is dat stukken minder geworden sinds ik een kussen onder mijn buik stop :)
     
  8. Samama

    Samama Niet meer actief

    Misschien zijn het been weeën? Ik noem maar iets heel geks hoor, maar je weet maar nooit. Ik zou ze gewoon bellen vanavond.
     
  9. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hmm. Ik heb geen idee. Je hebt ook last van harde buiken toch? (kan me iets herinneren over minder werken?!) Dat kan overgaan in weeen. Wel mee oppassen dus.

    ZOu gewoon het spoednr. even bellen. Ik heb het 1 keertje gedaan, (nadat ik eerst mijn moeder en mijn lief had gebeld om te vragen of ik dat wel kon maken) en ze reageerde hartstikke positief. Dat het goed was dat ik gebeld had en dat ze meteen langs kwam.

    Dan kun je beter nu bellen, dan vanavond pas. Stel ze wil wel even kijken?! Je kunt beter voor niks bellen dan niet bellen terwijl er wel wat is denk ik.

    succes!
     
  10. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    inderdaad altijd bellen. ik denk zelf dat het indalingssteken zijn die kunnenvervelend aanvoelen. het kunnen ook je banden zijn omdat je buik nu in rap tempo gaat groeien.
     
  11. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Oké thanx dames. Ik ga meteen even bellen.. Houdt jullie op de hoogte. Je weet idd maar nooit.. Heb idd ook last van harde buiken..

    Wat zijn indalingssteken trouwens?
     
  12. PoezieQ

    PoezieQ Bekend lid

    31 jan 2007
    580
    0
    0
    Ik herken het wel. Alleen straalde de pijn niet uit naar mijn benen. Volgens mijn vk zijn het indalingspijntjes en het kunnen alvast wat oefenweeën zijn.
    Heb je je vk al gebeld?
     
  13. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    en ben je al meer te weten gekomen wat het kan zijn Bo?
     
  14. Samama

    Samama Niet meer actief

    Ja meis, gaat het allemaal goed met je?
     
  15. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik ben benieuwd!
     
  16. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Nou dames.. ben vergeten jullie up te daten :oops:.. Ik had dus de VK gebeld en die zegt dat het waarschijnlijk mijn banden zijn omdat m'n buik nog groeit. Niks om me, volgens haar, zorgen over te maken. Afgelopen nacht daarentegen echt een vreselijke nacht gehad met rug/buik en beenpijntjes.. en idd dat ongi gevoel.. Ook vandaag is het echt een drama.. Ik liep net even naar het postkantoor en had direct het gevoel bowlingbal in mijn buik en wéér die ongipijntjes..
     
  17. memke

    memke Actief lid

    15 jun 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    ik weet niet hoor,ik vind het niet echt normaal klinken dit.. zou je niet nog een keer je VK kunnen bellen.. Tenminste zo veel pijn vind ik niet normaal..
     
  18. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, had ook het gevoel dat ze het niet zo serieus nam..
     
  19. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Nogmaals gebeld dit weekend. Moet sowieso de eerste 2 à 3 dagen bedrust houden en daarna gaan ze kijken hoe het nu is. Het is wel een teken van je lichaam dat je het rustiger aan moet doen..
     
  20. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    mja bijna iedereen zou het rustiger aan moeten doen tijdens een zwangerschap...
    punt is dat je leven gewoon doorgaat.. dus het is een hele grote knop die om moet
    bovendien gaat de wereld er ook gewoon vanuit dat je doorgaat.. want tja.. "dat doet toch iedereen?"
    maar ik begreep toch dat eigenlijk "iedereen" dat niet helemaal slim doet :)
    zat zelf halverwege met een uk die niet hard genoeg groeide en moest ook bijna aan de bedrust
    maar gelukkig liep dat met een sisser af.. en doe ik het sinds die tijd wel rustiger aan.. maar blijf ik er niet voor in bed liggen gelukkig

    lekker in je bed kruipen dus.. en veel boekjes lezen en slapen.

    en vooral voorlopig rustiger aan blijven doen want 1x bedrust tijdens je zwangerschap is wel voldoende toch? :)

    vind het trouwens wel apart dat je enkel tussen 5 en 6 mag bellen
    hier kan je altijd in ieder geval de assistente bellen die ej evt. meteen doorverbindt mt de vk die op dat moment aanwezig is.
     

Deel Deze Pagina