hoi meiden, gisteren met clearblue digitaal 2x achter elkaar positief met een dikke ZWANGER getest! nu had ik vandaag mn nod en loop al de hele tijd naar de wc om te checken of ik toch niet ongi ben geworden... natuurlijk gebeurd dit niet maar ik ben het nu maanden achter elkaar gewend dus het is zo raar om zwanger te zijn!! eindelijk!! wie herkent dit?
Ja!! hier ook.. ik word gek van mezelf.. Telkens als ik naar het toilet ga! en soms heb ik dan ook van die hele kleine bloedingkjes... en dan denk ik OGH doen me boobs nog zeer.. ect..
Ik herken dit wel, ik heb ik mrt een mk gehad (uiteindelijk curretage dus geen bloed gezien) maar van deze zwangerschap vind ik het nu nog moeilijk om van te genieten
Zelfde hier, verschrikkelijk! Deze week heb ik wat roze verloren na toiletbezoek en dat schiet de schrik er flink in. Zeker na een curretage in week 13 bij mijn vorige zwangerschap. Ik ga dus gewoon lekker vaak, jammer dan. Pas echt vervelend vind ik het wanneer ik een 'lange' wandeling maak en er geen toilet in de buurt is.
Ja, had ik in het begin ook wel. Vooral als je dan die pijntjes voelt. Maar heb het mezelf snel afgeleerd want dat maakt me alleen maar gek en onzeker.
ja dit heb ik ook! echt onwijs irritant. elke keer bij elk krampje kijken of ik geen bloed verlies. ook voel ik meerdere keren per dag of mn borsten nog wel zeer doen.
Ik loop ook wat vaker naar de wc, maar tegen beter weten in hoor... Ik weet altijd piekfijn hoe mijn lijf aanvoelt als ik ongesteld moet worden. En die krampen die ik heb als ik ongesteld moet worden, heb ik echt nog niet gehad... Ik heb wel last van wat steekjes, bandenpijn gok ik ... Heel soms maakt dat me onzeker... maar het voelt echt anders als echte ongesteldheidskrampen. Het blijft spannend!
ik heb ook echt het gevoel alsof mn onderbuik 'vol' zit er staat spanning op zeg maar.... vandaag loop ik al minder naar de wc om te checken dan gister hihi.. vanochten toch nog maar een zw test gedaan omdat ik bang was dat ie nu ineens negatief zou zijn hihi! gekke ik!
Ik doe het nog steeds hoor. Ga niet meer speciaal naar het toilet om te checken, maar wel altijd bij het afvegen even naar het wc-papiertje kijken. Gewoon voor de zekerheid, hihi. In maart een miskraam gehad, dus misschien komt het daardoor dat ik er zo op let.
Hier ook hoor. heb best last van krampjes en voel steeds vocht lopen dus dan ren ik weer naar de wc. is gewoon slijmverlies en ook de krampjes horen erbij, maar toch blijf ik checken haha.
In elke geval fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! ben elke keer bang om naar het toilet te gaan. Gelukkig nog geen bloedverlies gehad..Al zegt dat nog niks! Nu 6 w en 5 d zwanger na 2 eerdere MK. Dinsdag eindelijk de echo! Pff kan niet wachten..
Bij mijn dochter ging ik ook altijd kijken. Het werd op een gegeven moment een soort gewoonte waar ik niet vanaf kwam, met 25 weken deed ik het nog. ±D Nu heb ik er helemaal geen last van, groots vertrouwen deze keer in de beeb ofzo. Ik weet niet waarom.
Ik ben vandaag 6 weken zwanger, en heb nu 2 keer bloedverlies gehad bij het afvegen.. Ik schrok zo.. Vanmorgen de verloskundige gebeld en zij geeft aan dat het kleine bloedinkjes van de goed doorbloede baarmoedermond is door het persen of de druk die erop staat.. Opgelucht maar toch blijft het spannend! Vooral omdat ik ook last van kramp heb, maar dit is hopelijk gewoon door de spanning! 29 mei eerste controle, dan zullen we zien of alles goed gaat!!
wat vervelend van die bloedingen.. hopenlijk klopt het wat de vk zegt en is het iets onschuldigs ik heb ook de controlle 29-5, spannend he.. heb in maart een mk gehad vandaar dat ik dan al een echo krijg. jij bent dan 8wk en ik 7wk