elke keer checken of ik geen bloed verlies.. wie ook?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door denise23, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    hoi meiden,

gisteren met clearblue digitaal 2x achter elkaar positief met een dikke ZWANGER getest!
    nu had ik vandaag mn nod en loop al de hele tijd naar de wc om te checken of ik toch niet ongi ben geworden... natuurlijk gebeurd dit niet maar ik ben het nu maanden achter elkaar gewend dus het is zo raar om zwanger te zijn!! eindelijk!!

wie herkent dit?

2. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    Ja!! hier ook.. ik word gek van mezelf.. Telkens als ik naar het toilet ga! en soms heb ik dan ook van die hele kleine bloedingkjes... en dan denk ik OGH doen me boobs nog zeer.. ect.. :p

3. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Hier ook haha :p

4. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik herken dit wel, ik heb ik mrt een mk gehad (uiteindelijk curretage dus geen bloed gezien) maar van deze zwangerschap vind ik het nu nog moeilijk om van te genieten

5. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    @linda, wat lijkt me dat vreselijk zeg! ik begrijp inderdaad dat genieten nu nog moeilijker is!!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ook, en dan ben ik ook nog heel de dag vochtig!
    Dus iedere x naar het toilet om te vegen Hahaha

7. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Zelfde hier, verschrikkelijk! Deze week heb ik wat roze verloren na toiletbezoek en dat schiet de schrik er flink in. Zeker na een curretage in week 13 bij mijn vorige zwangerschap.

Ik ga dus gewoon lekker vaak, jammer dan. Pas echt vervelend vind ik het wanneer ik een 'lange' wandeling maak en er geen toilet in de buurt is.

8. chila

chila Niet meer actief

Ja, had ik in het begin ook wel. Vooral als je dan die pijntjes voelt. Maar heb het mezelf snel afgeleerd want dat maakt me alleen maar gek en onzeker.

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb het gevoel ook soms, menstuatieachtige pijn, zo voelt het, maar niks bloed, gelukkig :)

10. buikje88

buikje88 Lid

20 mrt 2012
    70
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    ja dit heb ik ook! echt onwijs irritant. elke keer bij elk krampje kijken of ik geen bloed verlies. ook voel ik meerdere keren per dag of mn borsten nog wel zeer doen.

11. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik loop ook wat vaker naar de wc, maar tegen beter weten in hoor... Ik weet altijd piekfijn hoe mijn lijf aanvoelt als ik ongesteld moet worden.
    En die krampen die ik heb als ik ongesteld moet worden, heb ik echt nog niet gehad...

Ik heb wel last van wat steekjes, bandenpijn gok ik ... Heel soms maakt dat me onzeker... maar het voelt echt anders als echte ongesteldheidskrampen.

Het blijft spannend! :)

12. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    ik heb ook echt het gevoel alsof mn onderbuik 'vol' zit er staat spanning op zeg maar....
    vandaag loop ik al minder naar de wc om te checken dan gister hihi..
    vanochten toch nog maar een zw test gedaan omdat ik bang was dat ie nu ineens negatief zou zijn hihi! gekke ik!

13. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Ik doe het nog steeds hoor. Ga niet meer speciaal naar het toilet om te checken, maar wel altijd bij het afvegen even naar het wc-papiertje kijken. Gewoon voor de zekerheid, hihi. In maart een miskraam gehad, dus misschien komt het daardoor dat ik er zo op let.

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hier ook hoor. heb best last van krampjes en voel steeds vocht lopen dus dan ren ik weer naar de wc. is gewoon slijmverlies en ook de krampjes horen erbij, maar toch blijf ik checken haha.

15. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    haaha en k dacht dat ik de enige bent
    ben blij dat ik niet de enige ben hihi:D

16. Femmie83

Femmie83 Nieuw lid

8 mei 2012
    1
    0
    0
    In elke geval fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! ben elke keer bang om naar het toilet te gaan. Gelukkig nog geen bloedverlies gehad..Al zegt dat nog niks! Nu 6 w en 5 d zwanger na 2 eerdere MK. Dinsdag eindelijk de echo! Pff kan niet wachten..

17. Chaii

Chaii Niet meer actief

Bij mijn dochter ging ik ook altijd kijken. Het werd op een gegeven moment een soort gewoonte waar ik niet vanaf kwam, met 25 weken deed ik het nog. ±D
    Nu heb ik er helemaal geen last van, groots vertrouwen deze keer in de beeb ofzo.
    Ik weet niet waarom.

18. Lobke91

Lobke91 Lid

30 apr 2012
    5
    0
    0
    Verpleegkundige
    Apeldoorn
    Ik ben vandaag 6 weken zwanger, en heb nu 2 keer bloedverlies gehad bij het afvegen.. Ik schrok zo.. Vanmorgen de verloskundige gebeld en zij geeft aan dat het kleine bloedinkjes van de goed doorbloede baarmoedermond is door het persen of de druk die erop staat..
    Opgelucht maar toch blijft het spannend! Vooral omdat ik ook last van kramp heb, maar dit is hopelijk gewoon door de spanning! 29 mei eerste controle, dan zullen we zien of alles goed gaat!! :)

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    wat vervelend van die bloedingen..:(
    hopenlijk klopt het wat de vk zegt en is het iets onschuldigs;)
    ik heb ook de controlle 29-5, spannend he..
    heb in maart een mk gehad vandaar dat ik dan al een echo krijg.
    jij bent dan 8wk en ik 7wk;)

20. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    hahaha hier ook! Op elk papiertje word gekeken :D

Nog geen bloedingen gehad hier

Deel Deze Pagina