Daar ga ik voor, dan kan ik tenminste genieten van de zwangerschap. Sinds dat we het weten is het alleen maar bal.
Ja, was hier ook. Vond er echt geen zak aan. Voelde me echt ellendig.... Maar nu ben ik weer verschrikkelijk moe..... haha... Maar ja, beter dan pijn!
Pijn maakt ook vermoeid dus als dan iig die pijn maar weg is. Ik heb er zo'n hekel aan als ik uit mijn slaap gehaald wordt en nu doet mijn eigen bosbes het. GRRRRR hahahah
ik kreeg nog al tip van een collega om smorgens op een nuchtere maag, en glas warm water te drinken. kiwi's eten, en kheb activia toetjes gehaald.. als het nu nog niet lukt, dan bel ik de h,a ook maar even. tis knap vervelend aant worden, en idd ook erg vermoeiend!
Gisteren naar de doc. geweest en wordt gelijk helemaal onderzocht. Urine, bloedbeeld en mijn afspraak bij de VK voor de echo een week vervroegd. pffff dat maakt me niet geruster. Wel voor het eerst een nacht door geslapen
De dokter is erg voorzichtig. Ik weet niet of het komt door mijn HPV besmetting van een aantal jaren geleden, maar vind het niet erg. Het is alleen jammer dat mijn mannetje er niet bij kan zijn woensdag. Het gaat nu wel wat beter met mijn klachten. Gelukkig maar... Woensdag dus al mijn echo. Spannend!