God zij dank heb ik het nooit meegemaakt, maar ik kan me wel wat bij voorstellen hoe dat is als er opeens vreemde in je huis zijn terwijl je lig te slapen. Ik hoop dat de daders in ieder geval worden gepakt. Wens haar maar heel veel sterkte, en ik hoop ze snel weer op dit forum is. Groetjes van Jolie
jeetje wat eng! gelukkig is er niet al te veel mee genomen en zijn er ook geen gevaarlijke dingen gebeurt. sterkte!
he getver! als je niet thuis bent is het al naar dat een vreemde in je huis is geweest. kan me niet voorstellen hoe eng het moet wezen als je thuis bent. wens ze heel veel sterkte van mij. en dat ze zich gauw weer veilig voelen in hun huis.
Wens ze maar heel veel sterkte. Dit kan je meestal maar moelijk verwerken. Er zijn mensen in je huis geweest, een plek waar je je veilig hoort te voelen. Praat er veel over en blijf je je onveilig voelen... twijfel niet de stap te zetten en verhuis.
He Dames, Is me toch even gelukt om het forum te bereiken. Wil even laten weten dat het met ons al iets beter gaat. We zijn die kerstnacht idd heel erg geschrokken en in een nachtmerrie beland. Is 2 dagen ook echt niet goed met me gegaan, vannacht is mijn moeder hier geweest en heb ik ook mede door de slaapmedicijnen eindelijk een paar uur kunnen slapen. Daardoor is de misselijkheid en gejaagdheid die ik al die tijd heb gehad verdwenen en heb ik vandaag weer gewoon kunnen eten. Alleen staan we nou weer voor die vervelende nacht, want dat is nog wel steeds moeilijk. Vannacht zijn we ook weer gewoon met z'n tweetjes, ik hoop zo dat de angst wegblijft en we gewoon kunnen slapen. Anders kom ik hier wel even met jullie kletsen. Bedankt voor jullie steun. Groetjes Monique
Ook van mij heel veel sterkte gewenst. Wat een akelige ervaring, maar vooral ; wat een brutaliteit! 8) Sunny 8)
Jeetje Monique, wat een verhaal! Heel veel sterkte met het verwerken! Ik hoop voor je dat je snel weer jezelf veiliger voelt in je eigen huis! Groetjes Jelske
We leven nog! De nacht is weer voorbij, gelukkig. Wel al iets meer geslapen, maar nog niet echt optimaal. Het in slaap vallen is het moeilijkste, je vecht eigenlijk tegen de slaap. Om 3.00 dan toch in slaap gevallen tot 6.00 en daarna weer doorgeslapen tot 9.00. Wat een ellende kan zoiets veroorzaken zeg, dat had ik nooit verwacht. En dan ook nog van broekie's die door ooggetuigen geschat zijn tussen 16 en 18! @ Jelske, ik weet dat je bij mij in het dorp woont, als je iemand ziet met witte sportschoenen en een blauw oog, vraag dan even mijn portemonnee terug
Ik hoop dat je je snel weer een beetje veiliger gaat voelen in je huisje, en dat je snel weer je rust heb gevonden want het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt. Liefs jolie
gatver zeg, wat zijn er toch een verschrikkelijke mensen die er rondlopen. hoop dat ze een beetje van de schrik bekomen zijn.
@Monique, ik ga zo mn boodschappen doen, ik zal iedereen bij de Jumbo heeeelll goed in de gaten houden!
wat een brutaliteit zeg! schandalig gewoon! hoop dat ze die gasten gauw te pakken krijgen en dat jullie je gauw weer veilig voelen in jullie huis.... liefs
Helaas, bij de Jumbo geen witte sportschoenen en blauwe ogen, anders had ik m meteen een tweede blauwe oog verkocht Maar helaas, kan je je portemonnee niet terug geven. Groetjes Jelske
Iemand laten lachen doe ik graag hoor! Daar hoef ik niet voor bedankt te worden! Vind t alleen maar prettig als je je zo snel weer gemakkelijker gaat voelen!