Begrijp het niet helemaal? Herkenbaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Twins, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Geraak er hier eventjes niet meer uit.
    Ik ben sinds maandag ongi (dacht ik) maar verlies zo goed als geen bloed. Vooral een beetje oud bloed en een heel klein beetje rood bloed. Maar zo weinig dat ik het zonder tampon zelf niet merk. Nu was ik maandag al 13 dagen overtijd... Ik had een negatieve test en een test met een heel vaag streepje van het kruidvat. Maar daarover had ik gelezen dat dat streepje niet echt betrouwbaar is en dat al meer mensen dit hadden zonder zwanger te zijn. Doordat ik maandag "ongi" werd heb ik niet meer getest...

Verwacht geen antwoord hoor of ik toch zwanger zou zijn, want ik denk het niet... vroeg mij gewoon af of er nog mensen zijn die dit al hebben meegemaakt want voor mij is dit echt wel de eerste keer.
    Heb ook echt wel last in mijn buik van steken.

Denk dat ik beter volgende week eens naar de dokter ga zeker :cry:

Lastig, lastig, lastig....

gelukkig lang weekend om te relaxen :rolleyes:

Twins

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi.
    das idd niet veel wat je verliest. als je het niet helemaal vertrouwd en gewoon zekerheid wil laat je voor het weekend toch nog even een testje bij de huisarts doen.

liefs kaatje

3. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Twins,

Ja ik herken dit inderdaad. 2 cyclussen geleden had ik dit ook. Ik was een paar dagen overtijd, ik had al goede moed. Maar werd uiteindelijk toch ongesteld. Alleen het bloed was zo weinig en maar 2/3 daagjes. Ik vertrouwde het niet helemaal dus toch maar voor de zekerheid getest. Maar natuurlijk gaf hij negatief aan. Blijkbaar kan je menstruatie gewoon heel erg verschillen met afgelopen menstruaties.

Groetjes Vanilia

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik had 4 dagen voor mijn nod ook een vaag streepje van het kruidvat andere testen allemaal negatief 5 dagen na mn nod nog eens getest met een andere goedkope test en die was ook positief.. naar dokter geweest bloed geprikt en ja horo was wel zwanger!(maar is helaas mis gegaan maargoed)

5. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    hey, dank jullie wel voor de antwoorden... al blij dat ik dit niet alleen eens tegen kom.
    Testen doe ik niet hoor. Ben er echt wel zeker van dat ik niet zwanger ben. Vind zo'n negatieve test ook altijd heel confronterend ook al ben je zo zeker van het resultaat! Loop daarna toch altijd paar uurtjes depri... dus liever niet nu ;)

@Vanilia: hoe heb jij je volgende cyclus dan bekeken? Was die even lang of dan weer gewoon? Ik vraag mij echt af of ik volgende maand dan ook 46 dagen mag verwachten (ipv 35) want dat vind ik toch echt wel lang... daarom dat ik ook geen banner heb nu.

Deel Deze Pagina