vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door shluky123, 28 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shluky123

shluky123 Lid

27 sep 2007
    47
    0
    0
    verzorging
    gouda
    hoi ik heb een vraagje
    ik heb de laatste dagen door de dag heen een harde buik soms is hiij snel voorbij en soms houd het effe aan.en last van mijn onder rug.ik ben nu 19 weken zwanger ik wou weten kan dat kwaad ik voel de kleine wel af en toe nog schoppen of een soort golf gevoel en als mijn man savonds zijn hand op mijn buik zet schopt hij/zij ook gewoon.
    ik ben een beetje bezorgd want heb ook een kind met 31 weken gehad die is nu een bulk van een kerel geworden maar maak me een beetje druk heb verder af en toe veel sfscheiding vooral els de kleine veel aan het schoppen is.

alvast bedankt voor het antwoord.

grt natas

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als je je echt zorgen maakt moet je altijd even contact opnemen met je eigen verloskundige.
    Een harde buik kan geen kwaad. Last van de onderrug kan ook geen kwaad en meer afscheiding hoort erbij in de zwangerschap.
    Je kunt wel even je urine laten controleren op blaasontsteking bij de huisarts, daar kunnen harde buiken door veroorzaakt worden.

Mirjam

Deel Deze Pagina