Hee meiden, Ik heb de laatste anderhalve week last van een vervelend probleem. Mijn tepels jeuken ontzettend, zijn droog en ik begin er nu ook allemaal schilfertjes op te zien. Ik word echt gek van de jeuk en ik heb gewoon pijn van het krabben. Ik begrijp er ook helemaal niks van, want normaal gesproken heb ik helemaal geen droge huid. Op internet staat dat dit veroorzaakt kan worden door de veranderingen in de hormonen. Ik smeer nu sinds een paar dagen een speciale Aloë Vera-lotion, maar het wordt maar niet minder! Hebben jullie ook last van zulke vervelende kwaaltjes en wat doen jullie eraan?
viel mij ook op dat mijn tepels droog zijn en soms beetje velletjes etc. maar weet nog niet wat ik erop ga smeren. Dus lees even mee. Wel heel vervelend zeg dat jij er zo last van hebt!
Herkenbaar! Ben er nog niet uit of t nou de zwangerschap is of t weer... ben helemaal een beetje droog op t moment. Bij mij helpt de purol zalf wel goed.
Hier hetzelfde probleem. Jeuken doen ze eigenlijk niet, maar wel veel last van velletjes erop, heb er eigenlijk nog niets tegen gedaan. Ook een hele erge droge huid in m'n gezicht, tot schilfers aan toe, ook niet eerder last van gehad. Hier smeer ik wel dagcreme voor (deed ik voorheen nooit). En... een hele droge hoofdhuid... dacht eerst roos, dus ik Head n Shoulders gehaald, maar zodra ik het gewassen heb en ik begin te föhnen, dan ligt m'n kleding alweer vol met schilfers... Ach, ik denk maar zo, het hoort er bij, en als dat alles is...
Hier ook last gehad van droge tepels. Ik gebruik lekker goedkoop vaseline. Lekker vettig en heelt snel.
ik heb er nu ook al last van ik smeer nu Medela purelan klovenzalf, werk prima, en is straks ook te gebruiken bij eventuele tepelkloven tijdens de borstvoeding