Nadat ik een miskraam heb gehad, sprak ik een tijdje mee met het kopje miskraam, Nu mijn baarmoeder schoon is mag ik er weer voor gaan. De vorige keer was ik in de tweede ronde zwanger, hopelijk gaat het nu ook zo snel.
Hallo! Nou, een vergelijkbaar verhaal. Ik heb op 11 maart een miskraam gehad (mijn eerste mk en eerste zwangerschap) en heb het gevoel dat ik misschien alweer zwanger ben. Ik vond de miskraam echt heel zwaar te verwerken. Ik dacht dat ik er misschien rationeler in zou zijn, maar dat was (ben) ik niet. Ik vind het nog steeds moeilijk, helemaal omdat alles om me heen blijkbaar zonder problemen zwanger raakt. Had ik voor die miskraam niet, maar daarna kon ik iedereen wel doodkijken... Nu ben ik al een paar dagen misselijk en niet mezelf en vermoed ik dat het misschien toch weer raak is. En jij? Heb jij meerdere miskramen gehad? En hoe lang duurde het bij jou voor alles weer een beetje op regel was? Ik zal voor je duimen dat ook jij een februarikindje krijgt! Liefs
Hallo Minke, Het was mijn eerste miskraam, heb al een zoontje van 20 maanden oud. Bij de eerste echo was alles goed en tweede echo was het gestopt. Was 12 weken zwanger toen we erachter kwamen, hartje was gestopt met 9 weken en 1 dag. Ben gecurreteerd, wat ik zelf als prettig heb ervaring ( wat je prettig noemt) Ben twee weken alleen maar aan het huilen geweest omdat er zoveel na complicaties waren, gisteren echo gehad en eindelijk is alles goed. Ben nu er klaar voor om voor het 2e kindje te gaan. Ik zelf weet dat ik een kindje kan voldragen omdat ik al een zoontje heb, lijkt mij voor jou heel moeilijk omdat het je eerstje kindje zou zijn. Maar het zegt echt niks, maak jezelf niet gek van wat als...... Weet je we gaan allebei voor een februari of maart kindje. Hoe positiever je erin gaat, hoe beter het voor je is. Met hoeveel weken is het bij jou fout gegaan? en is het vanzelf gekomen of ook curretage? We gaan ervoor... GR Samantha