Geen idd of ik dit in het goede gedeelte plaats, anders sorry Voel me zo rot; we hebben nog steeds geen geboortekaartje gevonden waar we tevreden over zijn Ik geloof dat we inmiddels de meeste sites wel gezien hebben en ook de boeken van de drukker zijn we allemaal doorgelopen, maar niks, noppes, nada We willen een kaartje zonder beertjes, giraffen of andere poppetjes. Ook geen kaartje met een foto. Ik ben inmiddels de wanhoop een beetje nabij en zie het niet meer zitten dat we nog snel een kaartje vinden. Iemand nog leuke suggesties? (behalve de zoekfunctie gebruiken, want die heb ik inmiddels ook al geprobeerd )
oh ik heb echt een leuke link voor je : Maak je eigen kaart je kan dan met losse onderdelen van de uitgever je eigen kaart samenstellen
ik wilde heeeeeeel graag een kaartje van www.pimpelmees.com maar dat vond mn vriend helaas niks je moet er wel van houden! je kan daar ook even tussen de linkjes kijken trouwens... succes!
Dit had bijna mijn topic kunnen zijn. Ben nu ook 32+3 weken zwanger en ook wij hebben nog geen kaartje,wel wat dingen gezien maar dat zijn ze net niet. Ik heb wel een idee voor een ontwerp maar daar heb ik een goede cartoon tekenaar voor nodig en ik denk dat ik haar gisteravond heb gevonden. Wij willen graag onze eigen hond in plaats van andere dieren op de kaart hebben. Dus als er hier nog iemand is die een goede tip heeft waar ik een eigen ontwerp goed kan laten afdrukken? Heb je wel een idee hoe het eruit moet komen te zien? Misschien is laten ontwerpen ook voor jou een optie?
Ik zou ook zeggen, probeer zelf iets te ontwerpen. Ik heb poobies gebruikt (www.poobies.com) en dat ging heel goed. Werd ook echt snel bezorgd enzo.
ons geboorte kaartje hebbe we van geboortedorp.com ik vond/vind ze echt super kaartjes hebben. je kan kiezen om sommige ontwerpen met foto of zonder foto te doen.
Wij hebben zelf wat laten ontwerpen bij www.caroly.nl Misschien dat je hier iets mee kunt. Wij zijn voor de houten gegaan.
De enige kaartjes die ik online leuk vond waren van kaartmix.nl Ik heb namelijk een hekel aan kaartjes met babycartoons enzo en delfts blauw wat je zo veel ziet. Ik vond dat ze daar leuke kaartjes hebben en tot nu toe super service.
Oei dat is wel lastig maar niets is onmogelijk hoor... Wij hebben heel lang een idee al van ons geboorte kaartje in ons hoofd maar konden het maar niet vinden. Nu bleek ons idee ook echt onwaarschijnlijk moeilijk te doen dus kon ik weer verder met zoeken en ploeteren bij de drukker dacht ik. Nu had ik een te schattig schilderijtje op de kamer van mijn dochter hangen en dat word ons geboortekaartje. We hebben hem ingescant en wat bewerkt en ons eindreseltaat is presies wat we wilde! Ik print ze zelf op kaartpapier en dan gaat het helemaal goed komen met onze kaartjes. Wat je ook kan doen is zelf een kaartje ontwerpen en dan naar de drukker gaan en dan zullen ze die voor je drukken. Je kan bij een drukker wel alle kanten op ze willen je ook altijd graag helpen met ideeen op papier zetten enz. Bij mijn zoon heb ik van 2kaartjes 1kaartje laten maken vond ze allebij zo leuk en heb ze laten samen voegen en was heel leuk geworden. Bij mijn dochter had ik ook een idee maar in de boeken vond ik niet wat ik zocht en toen hebben we weer een dagje drukker gehad en was ons kaartje presies zoals we wilden. Gewoon even een afspraak maken met een drukker en dan samen de mogelijkheden bekijken succes het zal vast en zeker wel lukken optijd.
Voor ons zoontje zijn we toen beland bij geboortepost.nl een site met ruime keus maar ook de keus om zelf dingen aan te passen of helemaal je eigen ontwerp te maken! Misschien een idee? Maar misschien ben je er ook al wel geweest .. En inderdaad, anders zelf iets maken in pdf ofzo en laten drukken bij de drukker. Succes!