Ik ben afgelopen week bij de verloskundige geweest voor controle en heb haar verteld dat ik toen sinds twee dagen last had van krampen onder in mijn buik en een ongesteldheids gevoel. Volgens de verloskundige zouden dit waarschijnlijk indalings weeën zijn. Nu vraag ik me af hoelang houden die indalings weeën aan ( hoelang duurt dit precies )? Ik heb er nu sinds maandag nacht last van en het blijft een zeurderige pijn geven in mijn onderbuik en in mijn vagina alsof ik ongesteld ben zeg maar groetjes Nancy
Hey, Ik heb dat ook al gehad, zo echt het gevoel precies dat je ongesteld moet worden. Meestal was dat toen ik in bed lag en het duurde maar 1 minuut, mijn buik werd hard en ik had ongesteldheidspijn. Meestal zijn dit oefenweeën. Als je dit heel de dag door hebt die pijn gepaard met harde buiken zou ik de gyn informeren. maar normaal gezien is je baarmoeder nu gewoon aan het oefenen. Succes nog verder hé. Groetjes Winter
hoi bedankt voor je berichtje Heb dan eigenlijk niet dat mijn buik hard word maar heb wel de hele dag door die steken in mijn vagina en in mijn onder buik. Groetjes Nancy
Hai, had hier ook last van vorige week. Ook mijn VK zei dat het oefenweeen konden zijn. Maar ook een beginnende blaasontsteking. Ze adviseerde me veel te drinken en als ik meer last kreeg, of ook tijdens het plassen moest ik weer bellen. Bij mij trekt het nu redelijk weg. ( na 5 dagen ) Succes ! Liefs, Lynn
hoi lynn bedankt voor je antwoord ik ga maandag ook even mijn urine laten controleren want inderdaad dit heeft de verloskundige ook gezegd dat het zou kunnen zijn groetjes nancy
Bij mij begon dit met 36 weken en duurde tot mijn bevalling (met 41 weken en 3 dagen) Het is inderdaad een erg vervelend gevoel. Sterkte ermee ! Groetjes, Nikki F