ik ben 3maanden terug bevallen. ben daarna vrij snel aan de pil begonnen. ben al 2x ongesteld geweest, na het slikken van de pil, mijn menstruatie kwam die 2x vrij vlug toen moest ik nog 2 pilletjes slikken voordat de strip leeg was, maar toen was ik steeds al ongie. maar nu..vrijdag laatste pil gehad.. en nog steeds niks.. heb gistere een test gedaan vanmorgen maar geven allebij niet zwanger aan.. maar we hebben ook nog niet ''echte'' sex gehad wel die contact met elkaar daar. en ik weet zeker dat ik de pil goed gebruikt heb want let er heel nauwkeurig op omdat ik het nog niet aan zou kunnen om weer zwanger te raken, omdat ik na de bevalling tegen een depressie zat.. kan het zijn dat nu de mnestruatie wegblijft omdat me lichaam nog aan het herstellen is? of wat moet ik nu denken.. heeft iemand dit ook gehad. of weet iemand wat het is?
als je je pil heel nauwkeurig hebt geslikt en je hebt bovendien geen "echte" sex gehad, is de kans wel heeeeeeeeeeeel klein, of eigenlijk niet-bestaand, dat je zwanger zou zijn. Je zegt dat je last hebt (gehad) van depressie, het zou daarmee te maken kunnen hebben dat je cyclus zo vreemd doet (te vroeg of te laat of helemaal geen bloeding) of gewoon omdat de zwangerschapshormonen nog niet uit je lijf zijn. Ik zou, als ik jou was, gewoon de pil blijven slikken zoals je nu doet, en als het over een paar maanden niet gestabiliseerd is even naar de HA.
Je hormoonhuishouding is nog niet op orde zo kort na de bevalling. Ik vind het trouwens ook vreemd dat je al ongesteld werd voordat de strip leeg was.... Dat heb ik nog nooit gehoord.