18 dagen overtijd..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kimberley, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberley

    kimberley Lid

    7 aug 2007
    72
    0
    0
    Opleidende KraamVerzorging..
    hee meiden...

    ik ben nog steeds niet ongesteld..
    ik ben nu 18 dagen overtijd...
    en heb onwijs steekjes in me linkerlies en onderbuik...
    en savonds misselijk.. maar durf niet te testen bang voor weer een teleurstelling...
    week geleden getest... negatiev...
    ik heb nu wat gekregen.. van me moeder (homeophaat)
    als me ongesteldheid er zit dat het er nu wel uitkomt...
    en anders tog maar een test halen ofniet?
    ben egt verward...

    liefs kim
     
  2. chantilly

    chantilly Actief lid

    7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    Ben je al bij de huisarts geweest ?
    En ben je wel eens vaker (zo lang) over tijd geweest ?
    de HA neemt een bloedtest af, die is 100% zeker....

    Succes en hou ons op de hoogte !
     
  3. kimberley

    kimberley Lid

    7 aug 2007
    72
    0
    0
    Opleidende KraamVerzorging..
    hee chantilly
    nee ik ben nog nooit zo lang overtijd geweest...
    vorige maand was k maar 1 dag overtijd.. ik ben wel onregelmatig ongesteld maar nooit zo lang...
    ik ga donderdag nog een test hale dan ben ik precies 3 weken overtijd en dan kijk ik wat die doet anders bel ik inderdaad de huisarts...
    want duurt wel erg lang zo vindje niet

    jij gefeliciteerd meid met je zwangerschap geniet ervan!
     
  4. whoops

    whoops Nieuw lid

    13 aug 2007
    3
    0
    0
    hoi kimberly,
    ik zit met hetzelfde . ik ben nu 16 dagen over tijd..
    ik heb 3 testen gedaan (kruitvat,clearblue en de huisarts) allemaal negatief. nu zijn we een week later en nog steeds niet ongi.
    ik heb dit weekend heel erg last gehad van stemmingswisselingen waar ik gewoon van schrok. mijn vrien en ik hebben 4 keer ruzie gehad om de kleinste dingen dit weekend. heb ook vaker dat ik misselijk ben savonds en last heb van me buik. een drukkend gevoel. alsof er iets zwaars op je buik ligt/drukt. ik heb nog een clearblue test over en weet niet of ik hem morgen al zal gebruiken , of hij niet nog steeds te vroeg ervoor is.
    ik ben altijd stipt op tijd ongesteld geworden. dus ik vind het nogal wat dat ik nu gewoon 2,5 week ni ongi ben geworden.
    heb ook niet het gevoel dat het er nog aan zit te komen.
    merk wel aan mijn humeur en eetpatroon drastisch verander. ik weet alleen niet of het gewoon tussen mijn oren zit of dat ik nu echt zwanger ben.
    mijn huisarts kon niets vinden en zij dat het ook kon zijn dat ik er teveel aan dacht en dat mijn lichaam daarop kan reageren . dat mijn lichaam de ongi uitsteld omdat ik er zoveel over na denk.
    maar het voelt anders, mijn buik voelt nu ook keihard en zwaar aan. niet zo zeer als je er op drukt maar als ik gewoon rustig zit.
    ik ga morgen denk ik weer een test doen. als ik weer negatief krijg zou ik echt niet weten wat ik moet doen. omdat dit nu de 4e test zal zijn. . .
    en ik weet ook niet of ik nu nog langer moet wachten om weer een test te doen bij de huisarts als hij weer negatief is. of dat het misschien iets anders is .
    ik weet het gewoon even niet meer haha.
    wat zouden jullie doen? ? ?
     
  5. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    probeer het even van je af te zetten, want misschien is dit de reakite van je lichaam , opdat je er zo mee bezig bent,...
    wacht nog ff af en tja dan toch nog maar een keertje testen, met hopelijk het gewenste resultaat ;)
     
  6. Nikkie

    Nikkie Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Als je zolang overtijd bent en negatief test kun je er wel bijna van uit gaan niet zwanger te zijn. Sorry.
    Het komt maar in een enkel geval voor dat het lichaam niet genoeg hormoon aanmaakt om een positieve test te geven.
    Om het uit te sluiten even bij de HA langs, misschien voor een bloedtest.
    Soms kan je lichaam gewoon van slag zijn, door vakantie bijvoorbeeld (een bekende oorzaak van het wegblijven van je menstruatie) of door stress of iets anders.
    Ik snap dat je er onzeker van wordt, het is ook erg vervelend.
    Als je dan niet zwanger bent laat me dan maar ongi worden, zo dacht ik erover.
    De maand dat ik er bijna niet mee bezig was en het juist niet verwachtte raakte ik zwanger.
    Raar maar waar.

    liefs Nikkie
     
  7. kimberley

    kimberley Lid

    7 aug 2007
    72
    0
    0
    Opleidende KraamVerzorging..
    ik heb helemaal nergens mee in me hoofd gezeten eigenlijk.en tog nu alweer 19 dagen overtijd. kheb ook nog maar 1 keer getest.. en dat was toen ik 1½ week overtijd was...
    ik ga morgen weer een test halen... donderdag ben ik precies 3 weken overtijd.. ik ben benieuwd..
    kheb ook helemaal geen stres gehad enzo ..
    ik heb nu ook een pilletje gehad van me moeder (homeophaat) voor als me ongesteldheid er zit dat het binnen 2 dagen doorkwam.. maar het komt gewoon niet... dusja en nog steeds misselijk hoofdpijn .. steekjes.. ook in mijn liezen..

    Liefsss kim
     
  8. femmie1

    femmie1 Lid

    18 jul 2007
    86
    0
    0
    Nijmegen
    Nikkie heeft wel gelijk...Helaas....
    Ik had het vorige maand, was 3 weken overtijd. Helaas werd ik toen gewoon ongesteld. Ik had toen al tig testen gedaan. Je lichaam kan rare dingen doen als je erg graag wilt!
     
  9. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    oeps kimberley, je hebt helemaal gelijk, ik reageerde eigenlijk meer op whoops,..terwijl jij met de vraag kwam,...
    maar uh idd ben je wel lang over tijd, misschien is je lichaam ff van slag af,
    maar begrijp ik het nu wel goed dat je wel zwanger wil worden? ik zie 17 bij je leeftijd, dus wie weet wil je dit helemaal niet en zit je gewoon met een probleem,...
    maar andere kant, negatieve test was, teleurstelling,....
    haha geloof dat ik nog niet helemaal wakker ben,...
     
  10. Miran34

    Miran34 Actief lid

    13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Hoi hoi,

    Wel testen met ochtend urine hoor ook al staat er op de test dat dat niet hoeft. Ik had ook 3 maal negatief getest en toen raadde de huisarts aan om met ochtend urine te testen.......

    Succes allemaal

    Groetjes
     
  11. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon een menstruatie overslaat. De kans dat je naa 18 dagen nog positief test lijkt me nihil. Ik denk dat dus dat je niet zwanger bent.
     
  12. dotje1986

    dotje1986 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    1.744
    171
    63
    Ik was ook altijd onregelmatig ongesteld.. En ben zelfs 23 dagen overtijd geweest.. maar toen niet zwanger..

    Wanneer ben je gestopt met de pil? Kan daar ook mee te maken hebben.. En anders ff testen of afwachten..
     
  13. kimberley

    kimberley Lid

    7 aug 2007
    72
    0
    0
    Opleidende KraamVerzorging..
    al vanaf december gestopt..
    vorige maand was k maar 1 dag overtijd.. dus je zou denken dat het beter gaat...
    kben nog nooit zo lang overtijd geweest en slaap hele dagen en steken in me buik egt Pff...

    en ik heb maar 1 testje gedaan en me vriendin heeft ook pas na 6 weken positief getest.. terwijl ze vet zwanger was... 5 negatieve teste...

    groetjes
     
  14. dotje1986

    dotje1986 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    1.744
    171
    63
    Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de huisarts bellen.. !
    Het kan echt geen kwaad hoor.. en weet wat het is.. Erg vervelend dat wachten..

    Laat je niet gek maken door je lichaam! Die kan de raarste dingen met je uithalen, dus gewoon lekker veel slapen en hopelijk houden die steken snel op! En hopelijk heb je snel je ongi of een positieve zwangerschapstest in je hand!

    En HCG verhoogd elke 2 dagen, dus als je nu zou testen zou je vet posi of nega moeten testen..!

    Succes en laat je weten hoe het afloopt!?
     
  15. kimberley

    kimberley Lid

    7 aug 2007
    72
    0
    0
    Opleidende KraamVerzorging..
    jaah gelukkig wel.. en hoelang zijn jullie bezig geweest als ik vragen mag?
    van harte gefeliciteerd nog meid..(Y) super
    geniet er van..
     
  16. dotje1986

    dotje1986 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    1.744
    171
    63
    Heb mijn bovenstaande bericht nog aangepast..

    Wij zijn 3 cyclussen bezig geweest.. Een van 31 en een van 54 en toen was ik 56 dagen overtijd en toen dacht ik laat ik maar eens een test tegen aan gooien.. en toen was het onverwacht raak.. (met maar 2 x klussen in de maand.. haha)
     
  17. kimberley

    kimberley Lid

    7 aug 2007
    72
    0
    0
    Opleidende KraamVerzorging..
    zooo das wel netjes hoor..!
    lekkerrr nou geniet ervan..

    groetjes..
     
  18. dotje1986

    dotje1986 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    1.744
    171
    63
    ja doe ik ook..

    En hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn!
     
  19. whoops

    whoops Nieuw lid

    13 aug 2007
    3
    0
    0
    hoi hoi,
    nou heb het nog een paar dagen aangekeken, nog een testje erover gegooit en nog steeds nega. ik snap er helemaal niets van.
    geen stress, geen vakantie wel erover nagedacht.
    merk nu wel de laatste paar dagen dat ik vaak steken heb en gelige afscheiding.
    ga maar binnenkort weer langs de ha want wil weten wat anders de oorzaak zou moeten zijn, omdat ik er eerder nooit last van heb gehad ( ongi overslaan)
    wat ik het vreemste vind is mijn moodswings, schrik gewoon echt van want is nooit zo erg geweest.

    kimberly hoop het beste voor je :)
     
  20. daantje29

    daantje29 Nieuw lid

    20 aug 2007
    1
    0
    0
    friesland
    Hallo allemaal,
    Ik dacht laat ik eens op internet kijken of er meer zijn die zolang overtijd zijn met een negetieve zwangerschapstest..en..ja hoor..ben niet de enige!
    Ik ben nu 23 dagen overtijd en het 3 testen gedaan..
    Ik heb vorige week geen test gedaan (om teleurstelling te voorkomen) maar zal deze week nog eens proberen en anders ff naar de huisarts.
    Wel irri als je gewoon regelmatige menstruatie hebt en ineens niet. Ben sinds december 06 gestopt met de pil dus het is geen ontwenning van de pil meer...
    En er teveel mee bezig zijn lijkt me niet.. een lichaam doet toch wel wat ie wil...maar we wachten wel af..

    Iemand nog een tip of iets dergelijk wat ik kan gaan doen?

    Groetjes Daniella
     

Deel Deze Pagina