Vervelende babyfoon

Discussion in 'De lounge' started by consider, Feb 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,037
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Tijdens de zwangerschap heb ik van mijn vriendin een nieuwe Philips babyfoon cadeau gekregen, dit is hem:
    http://www.bol.com/nl/p/mobiele-telefon ... escription

Nu onze dochter is geboren en we de babyfoon enkele weken in gebruik hebben, erger ik me aan iets.
    De babyfoon geeft niet alle geluidjes door die mijn dochter maakt.
    Als mijn dochter geluidjes begint te maken, slaat de babyfoon pas na 5 seconden aan. Dan geeft die een klein klikje. Dus pas als mijn dochter 5 seconden achter elkaar aan het brabbelen is, dan pas gaat de babyfoon aan. Ik hoef geen babyfoon waarbij ik haar kan horen ademen, maar ik vind het wel fijn dat ik het kan horen als ze een kikje geeft. De babyfoon staat 1 meter bij haar vandaan, en dit mag maximaal 3 meter zijn, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Nu heb ik wat revieuws opgezocht over deze babyfoon, en dit schijnt normaal te zijn bij dit type. Maar ik erger mij eraan. Zou ik deze babyfoon nog kunnen ruilen voor een andere?
    En zijn er hier meer mensen die deze babyfoon hebben?

2. kus26

kus26 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,541
    0
    36
    Almelo
    Ik heb ook een Philips, en die doet dat ook. Een andere dan jij hebt hoor. Maar volgens mij doen alle babyfoons dat?

3. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Yep erger me ook te @$%@&* aan dat ding! :evil: Bij ons deed ie het na een tijd zelfs niet meer! Als Sterre een geluid maakte sprong ie uit! :evil: Heb toen een nieuwe gekocht van Alecto, en deze springt bij het minste geluidje aan (hoe gevoelig hij is kun je zelf instellen mocht je het erg vervelend vinden!)

4. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    heb hem nu al ruim 1,5 jaar en ben nog steeds tevreden.

5. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Nee die van ons niet. Wij hebben een Alecto en wij horen alle geluidjes, we kunnen mijn dochter zelfs horen ademen.

Ik weet niet of je het nog kunt ruilen voor een andere, is zou het gewoon proberen? Heb je de bon erbij gekregen?

6. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

May 9, 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Als je een andere babyfoon wilt, let er dan op dat het DECT is.
    Die zijn minder storingsgevoelig, omdat je een keuze heb uit meerdere kanalen.

Succes.

Groetjes
    Yvonne

7. keano

keano Actief lid

Jan 20, 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    ik heb deze babyfoon ook en kan niet zeggen dat ik het irritant vindt.
    bij mij springt hij ook zo aan...Ik ben er tevreden mee

8. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    wij hebben ook een philips, de doet dat ook,
    moet zeggen dat ik dat nooit storend heb gevonden.

we hebben ook een babyfoon van prenatal en daar hoor je dus alles op! elk geluidje elk snurkje,
    dat is ook niet alles moet ik zeggen!

Share This Page