Rond 20 weken nog menstruatiepijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door misa, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Herkennen jullie dat? Ik heb het vooral in het begin wel eens gehad, maar heel soms komt het nu ook eens opduiken. Maar is dat wel oke? Wat zijn jullie ervaringen?

2. MissyG

MissyG Actief lid

4 sep 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Misa,

Ik herken het wel hoor. Ik heb af en toe ook menstruatiepijn. Vooral in mijn rug heb ik dat zeurende gevoel.

MissyG

3. misa

misa Niet meer actief

Ik heb me van de week namelijk door iemand laten vertellen dat dat na zo'n week of 16 niet meer zou moeten. Haar gyn vertelde dat. Vandaar dat ik me dat afvraag..!

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Die menstruatiepijn is een soort van groeipijn/bandenpijn. Van tijd tot tijd in de zwangerschap voel je dat en niet alleen maar in de eerste drie maanden. Zeker bij een groeispurt van je kleintje en dat is idd zo rond de 20 weken dan kun je daar last van hebben.

Bij de oudste heb ik er minder last van gehad als bij de tweede.

5. misa

misa Niet meer actief

Oke, dankje voor je reactie. Ben benieuwd of er meerderen zijn die het later nog hebben!

6. Etspaghet

Etspaghet Actief lid

21 sep 2011
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu 29 weken en ik voel nog regelmatig van die menstruatiekrampjes, maak me er niet zo druk om voel de kleine ook nog lekker beweeglijk :)

7. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    hier ook nog vaak last van buikpijn. Ik kaart het iedere keer aan bij de verloskundige omdat ik het toch een eng idee blijf vinden, maar zij zegt dat het bij tweede en volgende zwangerschappen vaker voorkomt als bij de eerste en dat het om groeipijn gaat.
    groetjes Jetje

Deel Deze Pagina