Hallo, Ik heb in April een communie van het petekind van mijn vriend. Het is in Duitsland en daar is zo`n communie een hele belangrijke gebeurtenis. Het is ook normaal dat de peetoom een bijzonder kado zal geven.......alleen zou ik niet weten wat. Hebben jullie misschien een goed idee? Mijn vriend wil het liefst iets laten graveren maar waar in? of op wat? Het gaat om een jongetje van 7 jaar. Alvast bedankt liefs Romy
Bij een meisje zou ik zeggen een armband of ketting, maar voor een jongen een zilveren spaarpot en die laten graveren?
Hier is dat ook zo'n big deal, ik vind het een beetje raar want communie draait hier vooral om het feest en kado's en daar lijkt me het niet voor bedoeld, ze doen het niet voor het geloof maar voor de kado's pffff Hier worden echt fietsen, dvd spelers, spelcomputers e.d. gegeven, voor een meisje zou idd een sieraad mooi zijn, voor een jongen hmmmm misschien is een hele mooi bijbel iets met speciale tekst erin, als het puur om het geld draait als bij ons zou ik maar op iets houden wat ie echt leuk vind oja sommige hier krijgen ook kruisjes aan ketting...
Hallo, Bedankt allemaal......ik ben eruit. Ik heb een boek besteld met het verhaal van de ark van Noach waarin zijn naam een rol speelt en een verzilverde spaarpot van de ark van Noach daar laat ik nog een tekst in graveren. Bedankt in ieder geval