ik heb m wel een keer opgemaakt ook toen hij lag te slapen hahaha hij werd wakker had niks door en ik maar lachen..!! Tot ie in de spiegel keek toen snapte die t...Kon die trouwens niet echt waarderen
hahaha dat opmaken dat ga ik echt doen vanavond, ga mijn wekker er voor zetten hahaha ... ben nu al melig
aaaaaa neee hij is aan het spelen met die kleine ik laat hem zo wel ff de veronica gids pakken ( ligt altijd op de WC )
wel een foto he!!! Toen mijn vriend nog bij zijn zus woonde, was hij een keer in slaap gevallen. Zijn zus, ik en zn zwager waren nog wakker en hij heeft altijd zn mond open, hadden we een stuk Mars in zn mond gedaan en hij at het nog op ook whahahaha
Ik heb eens mijn vriend zijn gereedschapkist helemaal leeggehaald en volgepropt met speelblokken van Luca. Belt hij later van zijn werk: WAT HEB JIJ IN GODSNAAM GEDAAN! kon het niet waarderen, maar ik lag in een deuk. Mijn vriend was eens in slaap gevallen toen hij een glaasje teveel op had en had zijn bril nog aan. ik had de glazen afgeplakt met zwart plakband, komt die wakker en roept: IK BEN BLIND IK BEN BLIND !!! en ik in een deuk
GVD VUIL VIES SEKREET, WACHT MAAR STINK MOKKEL .. was zijn reactie .... hahahahaha ben zoooooooo melig ... zeker nu ik weet dat zijn gezicht morgen onder gekaklt is hahahah
haha geweldig.. hmmm.. ik moet ook maar eens even hier blijven lezen.. en vooral gaan bedenken.. wat ik kan gaan doen.. hihi
Ohh soms zooo leuk! Ik heb eens een keer mijn vriend zijn wenkbrauw eraf geschoren...... Hij had een paar haartjes tussen zijn wenkbrauwen in en ik zei dat ik die wel even weg kon scheren. Hihihih hij moest er toch ook wel om lachen
Hahaha....die buien heb ik geregeld.Ik lig dan zelf al helemaal dubbel en moet me echt inhouden en mijn man kijkt me dan al helemaal wantrouwend aan. Mijn man en jongens(grote tieners) zijn nogal vies van maandverband en tampons en ik en mijn 2 dochters gebruiken die natuurlijk wel af en toe. Ik heb toen een alwaysje met was ketchup besmeerd en geplakt op de rand van het toilet(boven) en een ob-tje gedoopt in ketchup-water mengsel en op de andere wc bril gelegd.De meiden en ik lagen helemaal dubbel toen we hun reacties hoorde. Verder geregeld met visdraad iets weggetrokken bij bijvoorbeeld de pc terwijl hij rustig online iets aan het lezen was.Even een poosje niet meer doen en dan ineens weer wel na een paar weken.Het blijft leuk...
Wat ook leuk is een printscreen maken van de achtergrond (met alle icoontjes en startbalk) dit als achtergrond instellen en dan alle icoontjes weghalen en de startbalk weghalen.
ow ik kijk mijn vriend aan en de tranen rollen over mijn wangen!!!! ik zie hem donderdag al bij zijn bus staan en ik heb er woensdag avond mooi de tijd voor hij is dan toch darten hihi
hahahah komen we net thuis ( waren ff bakkie wezen doen bij mijn schoonmoeder ) en ik was het ff vergeten dat er boven nog een trekdraadje zat dus ik schoot snel beneden de WC op en meneer moest ook, dus die rent naar boven en ik hoor PAF .. CHANTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL hij rent naar beneden en rent de WC kant op dus ik heb snel de knop op slot gedraaid en die mafkees was pissig, heeft van schrik een beetje in zijn broek geplast whahahahaha Ik heb het niet meer hahahahah .. heb 10 min op de WC gezeten .. hahahaha.. Ik voel me slecht ! NOT hahahahah
HAHAHAHAHA Ik lig hier in een deuk...!!!! Mijn lieverd lag gister avond heerlijk op de bank te slapen en werd wakker met een snorretje en een klein inimini staartje in zijn haar Alleen heeft hij me vanacht te pakken gehad!!! Ik werd ook wakker met snor...!!!